به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در پی به شهادت رساندن شیخ نمر توسط رژیم سفاک آل سعودف یادداشتی منتشر کرده است.

متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانیم:

رژیم سفاک آل سعود برای نابودی خود عجله دارد والا با به شهادت رساندن مجاهدی مظلوم مانند آیت‌الله نمر این چنین طومار خود را درهم نمی‌پیچید. این آیه کریمه قرآن است که می‌فرماید: «وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ». ما یقین داریم که آرزوهای این شهید والا مقام به زودی محقق خواهد شد و خدا اجازه نخواهد داد آثار مجاهدت‌های شجاعانه او از بین برود.

در جهانی سرشار از نفاق و ظلم، مظلومیت شهید جان برکف آیت‌الله نمر رسواکننده نفاق جهانی است که دائماً دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، ولی تمام‌قد از دیکتاتورهای خون‌آشام مانند آل‌سعود دفاع می‌کنند. اگر پشتیبانی‌های دولت‌های دمکراتیک غربی از این رژیم دیکتاتور نبود، هرگز به این جنایت و جنایات بی‌شمار دیگر در یمن سوریه عراق و بحرین موفق نمی‌شد. این فرجام شوم همان دموکراسی است که غربزده‌های کوته‌فکر و نادان در کشورهای اسلامی آن را تدریس و تقدیس می‌کنند.

وقت آن رسیده است که سیاست‌بازان جهان اسلام که همواره از سرِ تسامح و تساهل با ظلم برخورد کرده‌اند، با محکومیت قاطع این جنایت، دامن خود را از خون این شهید پاک نمایند و الا «خاذلان حق» در دنیا و آخرت با «قاتلان اهل حق» محشور می‌شوند و از دست انتقام مستضعفان جهان، که امید است به‌زودی از نیام برآید، در امان نخواهند بود.

به‌جاست مردم انقلابی و نوع‌دوست ایران در همه مساجد و هیئات مذهبی، یاد آن شهید عزیز را گرامی داشته و به نام چنین شهیدانی قلوب خود را منوّر نمایند و موجبات تسلای قلب مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورند.