به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانانوشیروان محسنی بندپی عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری صبح امروز در پیش کنگره چهاردهم این حزب اظهار داشت: با وجود کنترل تورم، هنوز نشاط اقتصادی در کشور وجود ندارد و علیرغم رشد اقتصادی مثبت، نتوانستیم رونق اقتصادی و شفافیت‌ و مبارزه همه جانبه با مفاسد را نهادینه کنیم.

 
عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری در ادامه گریزی به انتخابات 92 زد و در همین باره گفت: مردم در سال 92 به رویه عدالت‌جویی رای دادند و تاثیر آن را در عرصه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی احساس کردند.
 
بندپی ادامه داد: این مسئله شرایطی برای کشور فراهم کرد که توانستیم در مسئله هسته‌ای بدون ذره‌ای عقب‌نشینی از حقوق حقه خود دفاع کنیم.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت جنبش‌های دانشجویی در دو سال اخیر اضافه کرد: دانشگاه‌ها در سال‌های 93 و 94 با یک نشاطی روبرو شدند و شاهد فعالیت‌های جنبش دانشجویی در همه گروه‌ها و جناح‌ها در روز شانزده آذر که حلقه مفقوده هشت سال گذشته بوده، بوده‌ایم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه به مجلس برخاسته از رای مردم نیاز داریم گفت: حزب مردمسالاری از جمله احزابی است که همواره  مشوق حضور مردم در پای صندوق‌های رای بوده است و هیچ گاه با صندوق‌ها قهر نمی‌کند.
 
عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری با بیان اینکه نماد قدرت ملی به برکت حضور مردم پای صندوق‌های رای است تاکید کرد: با وجود آنکه قدرت سیاسی نظام و اقتصادی برای هر کشوری لازم است اما هیچ قدرتی بالاتر از قدرت مردم نیست که بتواند برای نظام مشروعیت ایجاد کند.
 
معاون وزیر کار در پایان اظهار داشت: ما باید شرایط را جهت حضور حداکثری در انتخابات مردم فراهم کنیم چرا که در دنیای سیاست، هیچ چیزی زیباتر از صف‌های طولانی مردم نیست .