به گزارش پارس به نقل از فارس،عیسی فرهادی فرماندار تهران بعدازظهر امروز (شنبه 28 آذر) و در پایان مهلت سومین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس دهم بود، گفت: امروز رصد دستور وزیر کشور برای شروع ثبت‌نام در انتخابات مجلس و ابلاغ آن به 12 حوزه فرعی، بخشداری، 4 فرمانداری و حوزه فرعی تهران انجام شد.

وی از صدور دستور برای ثبت‌نام از داوطلبان اقلیت‌های مذهبی در فرمانداری تهران خبر داد و اظهار داشت: همچنین امروز سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را هم پشت سر گذاشتیم و تاکنون 28 نفر به صورت قطعی در تهران ثبت‌نام شده‌اند.

فرهادی خاطرنشان کرد: در اولین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 82 داوطلب مرد و 10 داوطلب زن ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در مجلس خبرگان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ادامه دارد از داوطلبان خواست ظرف فردا و پس‌فردا و هرچه زودتر جهت ثبت‌‌نام مراجعه کنند.