به گزارش پارس، ابوالقاسم رئوفیان سخنگوی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با فارس، در مورد فشار اصلاح‌طلبان به دولت یازدهم برای تغییر وزیر کشور اظهار داشت: تغییر وزیر کشور دولت را در مظان اتهام قرار می‌دهد.

وی افزود: بی‌تدبیری است اگر در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بخواهیم وزیر کشور را تغییر دهیم چرا که باید در چندماه مانده به انتخابات مجلس وزیر کشور تدارکات لازم را صورت دهد کما اینکه تا انتخابات مجلس کمتر از ۹ ماه زمان باقی مانده است.

سخنگوی جبهه ایستادگی هدف اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تغییر وزیر کشور را هماهنگی‌های بهتر برای کسب کرسی‌های مجلس دانست و خاطرنشان کرد: این روش خردمندانه نیست. نباید طیف اصلاح‌طلب فقط به این بیندیشد که کرسی‌های مجلس را از آن خود کند بلکه باید همه در اندیشه برگزاری یک انتخابات آزاد باشند.

رئوفیان موضوع پول‌های کثیف را از دیگر مواردی عنوان کرد که اصلاح‌طلبان به دلیل این مسئله بر روی تغییر وزیر کشور اصرار دارند.

وی ادامه داد: قطعا موضوع پول کثیف و عقب‌نشینی وزیر کشور در مجلس از این موضوع برای وی گران تمام شد و همین قضیه سبب شد تا اصلاح‌طلبان یک‌صدا عزل وزیر کشور را از روحانی خواستار شوند.