به گزارش پارس به نقل از  فارس، وزیر کشور در برابر صدور مجوز برای شورای هماهنگی اصلاح طلبان که یک شورای غیرقانونی و فاقدمجوز، به‌جای برخورد با مسببان دستور برخورد با خانواده معظم شهدا و نیروهای ارزشی را صادر کرد و اسباب اهانت روزنامه‌های زنجیره‌ای را فراهم کرد.

هفته گذشته شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان که یک شورای غیرقانونی و فاقد مجوز است در یک اقدام غیرقانونی درخواست مجوز نشست اصلاح‌طلبان شرق استان تهران را به فرمانداری قرچک ارائه می‌دهد و پیرو این درخواست مجوز برگزاری نشست برای این شورای صادر می‌شود.

جمعی از اصلاح‌طلبان در تبلیغات این نشست به حضور دو تن از محکومان فتنه 88 اشاره می‌کنند و اعلام می‌دارند این افراد در این نشست به ایراد سخن می‌پردازند.

این خبر سبب می‌شود تا جمعی از مردم مومن و خداجوی شهرستان قرچک به برخی از مسئولان شهرستان مراجعه کرده و خواستار عدم حضور محکومان فتنه در این شهرستان می‌شوند که بعد از کم‌توجهی مسئولان تعدادی از جوانان متدین شهرستان قرچک همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) به‌طور خودجوش و در قالب دسته عزاداری با عنوان «امام حسن(ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» از مسجد جامع قرچک به سمت محل برگزاری نشست حرکت کرده و در مسیر به اقامه عزا پرداخته و در مقابل محل برگزاری نشست تجمع کردند.

حجت‌الاسلام موسوی به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) در جمع تجمع کنندگان سخنرانی کرد و حاضران در این تجمع ضمن اقامه عزا شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند و در عین آرامش فقط اعتراض خودشان را نسبت به حضور فتنه‌گران نشان دادند و در ابتدای حرکت خودشان نیز اعلام کرده بودند اعتراض ما به برگزاری نشست و سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی‌لاری نیست و گله ما از حضور محکومان فتنه در شهرستان قرچک است.

حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی در تجمع مردمی «امام حسن(ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» که به‌صورت خودجوش صورت گرفته بود، اظهار داشت: خداوند متعال چندین نعمت را به انسان ارزانی داده ‌که بعد از این‌که این نعمت‌ها را از دست داد قدر آن‌ها را می‌داند که می‌توان از میان این نعمت‌ها به سلامتی، پدر و مادر، جوانی و امنیت اشاره کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به شرایط امروز جهان گفت: ما نگاهی اجمالی به وضعیت امنیت و آرامش در کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای همسایه مانند سوریه و ... به‌وضوح قدر نعمت امنیت را درک می‌کنیم.

وی با اشاره به نعمت عزاداری حسینی و دین مبین اسلام عنوان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که توطئه‌های مختلفی که دشمنان علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی کردند به برکت عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این توطئه‌ها و فتنه‌ها نقش بر آب شد.

‌موسوی با بیان این‌که ملت غیور ایران اسلامی با الگوگیری از مقاومت و ایستادگی حضرت سیدالشهداء (ع) در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته که این روحیه استقامت و ایستادگی را از ملت ایران بگیرد.

وی خطاب به پیاده نظام‌های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی گفت: همان‌گونه که امام و مقتدای ما، امام خامنه‌ای فرمودند «من دیپلمات نیستم و انقلابی هستم» ما نیز امروز اعلام می‌کنیم ما دیپلمات نیستیم و تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که مردم مومن و شهید پرور شهرستان قرچک با هیچ جناحی مشکل ندارند، عنوان کرد: اما مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک هرگز اجازه نمی‌دهند شهرستانی که برگ‌های زرینی در طول تاریخ انقلاب از خود ثبت کرده ‌محل حضور فتنه‌گران و حامیان فتنه باشد.

‌موسوی گفت: افرادی که در دوران فتنه 88 دست به دست دشمنان نظام داده و برای ضربه زدن به انقلاب با دشمن همکاری می‌کردند امروز مظلوم‌نمایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز اعلام می‌کنیم که ما با برگزاری نشست و صدور بیانیه توسط اصلاحات مخالفتی نداریم اما هرگز اجازه نخواهیم داد فتنه‌گر و حامیان فتنه در شهرستان قرچک حضور پیدا کنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر این‌که فریادهای ما فریادهای ابوذر، عمار، شهید کامرانی و دیگر شهدای والامقام شهرستان قرچک است، گفت: بر همین اساس یکصدا و کوبنده فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

وی با بیان این‌که ما بنا به اعترافات صریح مسئولان آمریکایی مبنی بر تمام تلاش آن‌ها در فتنه 88 برای براندازی نظام، این فتنه را فتنه آمریکایی می‌دانیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ما اجازه نخواهیم داد کسی که سابقه فتنه‌گری و حمایت از فتنه را داشته در شهرستان قرچک حضور پیدا کند.

حجت‌الاسلام موسوی لاری پس از حضور در شهرستان قرچک از میان مردم عبور کرده و در محل نشست حضور یافته و به ایراد سخن می‌پردازد.

پس از این نشست متاسفانه برخی سایت‌های خبری زنجیره‌ای از ایجاد درگیری و ناآرامی و ... سخن به میان می‌آورند و توان خود را برای جوسازی به کار می‌گیرند.

وزیر کشور بعد از انتشار این اخبار اقدام به صدور دستوری می‌کند که سئوال برانگیز است.

ابهام و سئوال نخست از این دستور این است که وزیر کشور به جای بررسی موضوع و پیگیری صدور برای شورایی که غیرقانونی است و صدور مجوز برای نشست انتخاباتی خارج از وقت قانونی تبلیغات انتخابات، معترضان را متخلف برشمرده و بر شناسایی و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی تاکید می‌کند.

ابهام و سئوال دیگر در این دستور این است که وزیر کشور آیا پس از سه سال از ایجاد شهرستان قرچک از این موضوع مطلع نیست و محل برگزاری این نشست که در شهرستان قرچک بوده است را تابعه شهرستان ورامین می‌داند. آیا وزیر کشور بعد از سال‌ها مسئولیت هنوز بر حوزه استحفاظی مسئولیت خود اشراف پیدا نکرده است!!!؟

همین دستور وزیر کشور بستر را برای روزنامه‌های زنجیره‌ای که ضمن دامن زدن به اخبار دروغین زمینه اتهام به مردم مومن، غیور و همیشه در صحنه شهرستان ورامین و نیروهای مومن و ارزشی را فراهم کرد.

بستری که سبب شد روزنامه قانون مردم حماسه‌ساز دشت ورامین را با گروه تروریستی داعش مقایسه می‌کند و برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز به‌طور گسترده و با تیترهایی شبیه هم به این اخبار غیرصحیح دامن می‌زنند.

فارس در ادامه این نگارش تصویر صفحه نخست برخی از این روزنامه‌ها را جهت آگاهی هرچه بیشتر خوانندگان در ارتباط با این موضوع منتشر می‌کند.

این اقدام غیرحرفه‌ای برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای سبب رنجش مردم متدین دشت ورامین شد و از ساعات ابتدایی امروز جمع کثیری از این مردم ضمن تماس با خبرگزاری فارس و اعلام این موضوع تاکید می‌کردند مطالبه ما که برخورد جدی مسئولان وزارت ارشاد با اهانت‌کنندگان به مردم خطه ورامین است را منتشر کنید.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و امام جمعه موقت ورامین نیز در گفت‌وگویی با فارس از روزنامه قانون خواست به دلیل اهانت به مردم حماسه آفرین دشت ورامین عذرخواهی کند.

وزارت ارشاد توهین روزنامه قانون به مردم ورامین را پیگیری کند / روزنامه قانون باید از وارثان 15 خرداد عذرخواهی کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهانت روزنامه قانون به مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان ورامین گفت:وزارت ارشاد و دادگاه مطبوعات با روزنامه قانون به‌‌دلیل اهانت به مردم ورامین جدی برخورد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهانت روزنامه قانون به مردم مومن، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم غیور شهرستان ورامین در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف انقلاب همانند دوران دفاع مقدس نقش بسرایی داشته است و یک‌هزار و 400 لاله گلگون کفن این خطه نشان از پیشگامی شهرستان ورامین در عرصه‌های مختلف انقلاب است.

وی مجاهدت و ایثارگری‌های کفن‌پوشان ورامین در قیام 15 خرداد را مدال پرافتخار مردم این منطقه دانست و گفت: مردم ولایت‌مدار ورامین، پیشوا و قرچک همچنین در محکومیت فتنه سال 88 کفن پوش شده و ولایت‌مداری خود را اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اهانت روزنامه قانون به وارثان قیام 15 خرداد را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: روزنامه قانون امروز با انتشار مطلبی در صفحه نخست خود حرکت انقلابی مردم شهرستان قرچک علیه فتنه و سران فتنه را به «داعش بازی» تشبیه کرده است.

وی ادامه داد: در ارتباط با این خبر باید به این نکته توجه بدهم که اولاً تجمع اعتراضی مردم قرچک در ارتباط با حضور فتنه‌گران و سران فتنه در این شهرستان بوده و هیچ ارتباطی با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی لاری نداشته است که متاسفانه در این خبر تجمع اعتراضی مردم نسبت به فتنه و فتنه‌گران را به سخنرانی حجت‌الاسلام لاری ارتباط داده است و دوماً حرکت انقلابی مقابله با فتنه و فتنه‌گر را به داعش تشبیه کرده است.

محمودی عنوان کرد: همچنین لازم است اعلام کنم که این تجمع در شهرستان قرچک رخ داده است نه در شهرستان ورامین و از سال 91 شهر قرچک از شهرستان ورامین جدا شده و به‌عنوان یکی دیگر از شهرستان استان تهران کار خود را آغاز کرده است.

وی بیان داشت: روزنامه قانون در این مطلب خود، وارثان قیام 15 خرداد که در طول انقلاب اسلامی سابقه حماسه آفرینی دارند را به داعش تشبیه کرده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: این اقدامات و اهانت‌ها نشان دهنده این است که نفوذی‌ها در برخی مراکز، نهادها و نشریات ورود پیدا کرده و سبب رنجش مردم مومن و ولایت‌مدار می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با در پایان تصریح کرد: وزارت ارشاد و دادگاه مطبوعات به دلیل این اهانت باید با روزنامه قانون به‌طور جدی برخورد کند و همچنین روزنامه قانون باید در همان صفحه نخست روزنامه از وارثان قیام 15 خرداد عذرخواهی کند.

شفاف‌سازی در ارتباط با اعتراض مردمی نسبت به حضور محکومان فتنه 88

برخی از مطبوعات و نشریات نیز در اخبار خود به‌دنبال القاء تعرض و حمله به حجت‌الاسلام موسوی لاری بودند.

تیترهایی مشابه که هدف آن‌ها این بود نشان دهند تعرضی به این مسئول دوران اصلاحات است.

این تیترها داستان پردازی‌هایی بود که خود آقای موسوی لاری در مصاحبه‌اش منکر آن بود.

موسوی لاری: دست همراهان خورد و عمامه ام افتاد

«داعش‌بازی در ورامین»، «حمله تندروها» «افراطی‌ها در قرچک» عبارت‌های برای توصیف اعتراض مردم قرچک نسبت به حضور فعالان فتنه 88 در این شهر از سوی اصلاح‌طلبان بود. روزنامه‌های اصلاح طلب در پوشش این اخبار از تصاویر بدون عمامه موسوی لاری به عنوان حمله از سوی معترضان به وی یاد کردند؛ الویری یکی از سخنرانان این همایش پیرامون حمله متعرضان به موسوی لاری اظهار داشت: «دست یک نفر به عمامه ایشان خورد و عمامه به زمین افتاد و از سویی فردی دیگر عبای ایشان را می‌کشید و سرانجام با تمام حمله‌ها و فشارهایی که بود وی وارد سالن شده و برنامه به طور کامل برگزار شد.» و همچنین گروه سیاسی این روزنامه در مطلب «داعش بازی در ورامین» نوشت: «امروز هم عمامه از سر یک روحانی بکنند، باید فاتحه توسعه سیاسی، آزادی بیان و مردم‌سالاری دینی را خواند.»

اما روایت موسوی لاری با داستان سرایی روزنامه‌های اصلاح طلب متفاوت است. گویا راوی رخداد قرچک در روایت یک سویه روزنامه‌های زنجیره‌ای جایگاهی ندارد؛ موسوی لاری پیرامون آنچه رسانه‌های اصلاحات حمله به وی اعلام کردند؛ اظهار دروغگویی روزنامه‌های اصلاح‌طلب درباره عمامه موسوی لاری/داشت: «عده‌ای از ناراضی‌ها به همراه نماینده مجلس، جلوی در سالن همایش تجمع کرده بودند. در مسیری که به سمت بالا حرکت می‌کردیم، دست همراهان خورد و عمامه از سر من افتاد ... من چیزی متوجه نشدم، جلوی سالن سروصدایی کردند و بعد هم ما را به سمت سالن راهنمایی کردند و برنامه طبق وعده انجام شد» بنابراین آن دستی که آقای الویری از آن به‌عنوان حمله که باعث افتادن عمامه آقای موسوی لاری شده است از سوی همراهان آقای موسوی لاری بوده است!

موسوی لاری در پاسخ به این‌که آیا به لباس روحانیت او از سوی دلواپسان جسارت شده یا نه می‌گوید: «همین حضور و داد و فریاد، جسارت است»

حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک که پس از گذشت دقایقی در جمع معترضان به حضور محکومان فتنه در شهرستان قرچک حاضر شد، در این ارتباط اظهار داشت: «تنها تنشی که به وجود آمد این بود که یکی از محافظان آقای موسوی لاری در مراسم گاز اشک‌آور زد و عده‌ای از مردم را آزار داد. این آقای محافظ نگران شد و گاز اشک‌آور زد. آقای موسوی لاری چون سابقه افتادن عمامه را دارند، فوری عمامه‌اش را برداشتند که نیفتد‌ ... چون اطرافیانش یک باند قوی بودند و اصلاً مردم نتوانستند دستشان را به آقای موسوی لاری برسانند. اطرافش هم برادران نیروی انتظامی بودند و هم یک تیم قوی. از ترس اینکه عمامه‌شان نیفتد هم آن را برداشتند.»

اعتراض ما به حضور محکومان فتنه در قرچک بود

حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی، از فعالان این اعتراض مردمی در پاسخ به خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهداف این تجمع، حاضران در تجمع، نحوه شکل‌گیری تجمع و رویدادهایی که در این تجمع رخ داد، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان دشت ورامین از برگزاری نشستی با حضور سعید شیرکوند و آذر منصوری از محکومان فتنه 88 که در دادگاه به اتهام فعالیت علیه نظام و همراهی فتنه‌گران محکوم شده‌اند و متاسفانه در دولت تدبیر و امید مسئولیت دارند، خبر دادند.

وی گفت: امت حزب‌الله و همیشه در صحنه شهرستان قرچک که فتنه را خط قرمز می‌دانند پس از اطلاع از این نشست اعتراض خودشان را اعلام کردند و از همان ابتدا تاکید کردند اعتراض ما نسبت به برگزاری نشست و سخنرانی آقای موسوی لاری نیست بلکه اعتراض ما نسبت به حضور این دو محکوم فتنه در شهرستان قرچک است.

این فعال سیاسی گفت: متدینین شهرستان همدیگر را از این موضوع مطلع کردند و ابتدا اعتراض خودشان را به فرماندار، امام جمعه و مسئولان نظامی و امنیتی شهرستان اعلام کردند و از آن‌ها خواستند جلوی حضور محکومان فتنه در شهرستان قرچک گرفته شود.

وی ادامه داد: انتشار خبر حضور این محکومان حتی سبب شد که سه گروه از اصلاح طلبان دشت ورامین نیز به دلیل حضور محکومان فتنه حضور در این جمع را تحریم کردند و در این نشست حضور نیافتند.

حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: شب قبل از این نشست نیز به مسئولان اصرار کردیدم و گفتیم نگذارید محکومان فتنه به شهرستان بیایند و همان شب هم اعلام کردیم بچه‌های انقلابی شهرستان با برگزاری نشست و سخنرانی آقای موسوی لاری مشکل ندارند مشکل ما حضور این دو محکوم فتنه است.

وی ادامه داد: وقتی دیدیم هیچ حرکتی از سوی مسئولان صورت نگرفت تصمیم گرفتیم اعتراض خودمان را به گوش آن‌ها برسانیم به همین دلیل روز نشست که همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) بود، در قالب دسته عزاداری با عنوان «امام حسن(ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» از مسجد جامع قرچک به سمت محل نشست حرکت کرده و در طول مسیر به اقامه عزا پرداختیم.

این کارشناس مسائل دینی بیان داشت: معترضان در مسیر به روضه‌خوانی و سینه‌زنی پرداختند و اعلام کردند اعتراض ما فقط نسبت به حضور محکومان فتنه در شهرستان است. ما با دولت، نشست اصلاح طلبان و سخنرانی آقای موسوی لاری هیچ مشکلی نداریم و فقط اعتراض ما به محکومان فتنه است و همچنین اعلام کردیم که ما به هیچ جناح و گروه و حزب سیاسی وابستگی نداریم و این جمع همه از فرزندان شهدا و جانبازان و دلسوزان نظام و افراد انقلابی هستند.

وی گفت: شعار معترضان نیز فقط و فقط «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» بود.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: سرهنگ سهراب شاهسوند فرمانده میدان بودند و هنگامی که آقای موسوی لاری رسیدند پیش ما آمدند و گفتند ما چون شما را انقلابی می دانیم و مطمئن هستیم که هیچ اتفاقی نمی‌افتد می‌خواهیم ایشان را از میان جمعیت ببریم در صورتی که این سالن درب دیگری هم داشت اما به دلیل این‌که مشاهده کرده بودند ما کوچک‌ترین هنجارشکنی نداریم وی را از میان جمعیت عبور دادند.

وی بیان داشت: زمانی که آقای موسوی لاری از ماشین پیاده شد عمامه به سر داشتند و زمانی که می‌خواستند از ماشین کنار رفته و به سمت مراسم بروند عمامه‌ای بر سر نداشتند در حالی که افرادی که در این حالت کنار ایشان بودند فقط خود محافظان و نیروهای انتظامی بودند و تصاویر آن هم موجود است.

این فعال سیاسی با اشاره به برخی اخبار در ارتباط با افتادن عمامه از سر آقای موسوی لاری عنوان کرد: آقای موسوی لاری پس از حضور در نشست عمامه تمیز و سالم را بر سر گذاشته و سخنرانی کردند و تصاویر آن نیز موجود است، مگر می‌شود عمامه ای که به زمین افتاده خاکی نشده باشد و به همن نخورده باشد!؟

وی ادامه داد: این‌که در برخی اخبار آمده است که مشت طرف آقای موسوی لاری رفته است، کذب است. افرادی که دور آقای لاری بودند فقط محافظان ایشان و نیروهای انتظامی بودند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: حتی یکی از محافظان آقای موسوی لاری شیطنت کرد و گاز اشک‌آور زد و بعد گفتند نیروهای انتظامی زدند که فرمانده میدان همان لحظه در جمع معترضان اعلام کرد که هیچ یک از ماموران انتظامی گاز اشک‌آور نزده است. و معترضان نیز هیچ تحرکی نسبت به مقابله با این شیطنت محافظان آقای لاری نداشتند.

وی ادامه داد: سید حسین نقوی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک که اواسط تجمع اعتراضی مردم به میان مردم آمدند کاملاً خودجوش بوده و ما از هیچ کسی دعوت نکرده بودیم و در تصاویر هم نشانگر این است که آقای نقوی نیز بدون همراه در این تجمع حضور یافته است.

این فعال سیاسی اظهار داشت: آقای نقوی نیز پس از درخواست معترضان چند کلامی سخن گفت و تاکید کرد از وزیر کشور در ارتباط با صدور این مجوز سئوال خواهم کرد.

وی گفت: در حالی که معترضان از همان ابتدا علت اعتراض خودشان را مطرح کردند و شعارهایشان فقط «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» بوده و برای همه احزاب و گروه‌ها احترام قائل بودند و شعار اصلی خود را علیه آمریکای جنایتکار و فتنه‌گران که پیاده نظام آمریکا بود اعلام کردند متاسفانه برخی رسانه‌ها این افراد را با خشن ترین افراد یعنی گروه تروریستی داعش مقایسه کردند.

حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: سئوال اینجاست که روزنامه قانون و دیگر رسانه‌ها که به نیروهای حزب‌الله اهانت کرده و آن‌ها را به داعش تشبیه می‌کنند در زمان فتنه 88 که فتنه گران به پرچم حضرت سیدالشهداء (ع) اهانت کرده، اماکن عمومی را به آتش کشیدند، زن و مرد بی گناه را ضرب و شتم کردند کجا بودند که اقدام به مقایسه و تشبیه افراد کنند.

وی ادامه داد: این روزنامه اعتراضی که بدون هتک حرمت و در کمال آرامش برگزار شد و خود آقای لاری اعلام کرد عمامه اش توسط همراهانش برداشته شده و نیروی انتظامی نیز در گزارش‌هایش تاکید کرده هیچ هتک حرمتی صورت نگرفته را با بازی داعشی تشبیه می‌کند.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور وزیر کشور عنوان کرد: وزیر کشور اگر می‌خواهد این موضوع را بررسی کند اول باید به کوتاهی نماینده خودش بپردازد که در پی درخواست نیروهای متدین تلفن خود را شب قبل از این نشست خاموش می‌کند و اعلام می‌کند اگر کسی بیاید تجمع کند گفتم دستگیرشان کنند و ... .

وی گفت: وزیر کشور در این دستور خود محل برگزاری نشست که در قرچک بوده است را تابعه ورامین می‌داند و این نشان دهنده این است که وزیر کشور هنوز اشراف ندارد که قرچک از ورامین جدا نشده است.

حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: وزیر کشور اگر می‌خواهد بررسی کند باید به این نکته بپردازد که چرا در زمانی که قبل از وقت قانونی تبلیغات انتخابات است مجوز برای نشست تبلیغاتی صادر شده است و در شهری که در آرامش است مجوز برای ورود افراد معلوم و حال در شهرستان صادر می‌شود.

سئوال از سخنگوی وزارت ارشاد این است که آیا شما سالیان سال نماینده مردم انقلابی قرچک بودید یا نماینده داعش

وی گفت: نمی‌دانم روزنامه قانون چگونه می‌تواند سرش را در برابر فرزندان شهدا بالا بگیرد. جواب خانواده شهدایی که فرزندان خودشان را در راه انقلاب داده‌اند و هنوز استخوان آن‌ها نیز به آن‌ها بازنگشته است و آن‌ها در این روزنامه به داعش تشبیه شده‌اند، را بدهد.

این کارشناس مسائل دینی در پایان تصریح کرد: سئوال ما از آقای نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد که خود سالیان سال نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی بودند این است که شما که سالیان سال نماینده این مردم بودید و سبقه زندگی در بین آن‌ها را دارید آیا مردم این خطه مردمی انقلابی هستند یا داعشی هستند.