به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجو،  هفته جاری وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به سوال مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران و وزیر ارشاد فرهنگ اسلامی نیز در جهت پاسخگویی به سوال علی مطهری دیگر نماینده مردم تهران در صحن علنی حضور خواهند یافت.

 

نمایندگان مجلس در هفته آتی تعدادی از نمایندگان مجلس را به عنوان منتخب مجمع استانی و عضو شورای عالی اشتغال استان (موضوع بند (15) ماده(4) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال مصوب 1/6/1377و طبق بند (2)ماده (218) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) را انتخاب خواهند کرد.

 

قرائت و استماع گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 در خصوص اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از دیگر برنامه نمایندگان در صحن علنی هفته آینده مجلس است.

 

در هفته آینده وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به سوال مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران و وزیر ارشاد فرهنگ اسلامی نیز در جهت پاسخگویی به سوال علی مطهری دیگر نماینده مردم تهران در صحن علنی حضور خواهد یافت.

 

نمایندگان همچنین در هفته آینده در صحن علنی ادامه رسیدگی گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص لایحه بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان و سایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را بررسی خواهند کرد.

 

بررسی طرح اصلاح ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت را اعاده از سوی شواری نگهبان از دیگر برنامه های نمایندگان در صحن علنی هفته جاری است.

 

نمایندگان مجلس هفته آینده در صحن علنی لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را بررسی خواهند کرد.

 

نمایندگان در هفته آتی با الویت طرح اصلاح تبصره (1) ماده (96) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در اجرای ماده (104) آیین نامه داخلی را بررسی خواهند کرد.

 

بررسی طرح جرم سیاسی در اجرای ماده 104 آئین نامه داخلی که گزارش آن از سوی کمیسیون حقوقی قضایی در صحن قرائت خواهد شد را بررسی خواهند کرد.