به گزارش پارس، سیدرحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: خبر تیراندازی به هیئت عزاداری بهبهان در روز عاشورای حسینی صحت ندارد.

وی افزود: حادثه رخ داده در بهبهان در یکی از خیابان‌های تاریک این شهرستان بوده و هیچ ربطی به عزاداری و امام‌زاده حیدر بهبهان نداشته است.

معاون انتظامی خوزستان گفت: بهبهان یکی از بهترین و منظم‌ترین عزاداری‌ها در استان خوزستان را دارد و ما از این بابت از مردم و هیئت عزاداری این شهرستان که همکاری ویژه‌ای با پلیس داشتند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به جزئیات حادثه رخ داده در بهبهان گفت: تعدای از افراد در اثر یک اختلاف قبلی در یکی از خیابان‌های بهبهان درگیر شدند که یکی از آنان با اسلحه شکاری تنها یک تیر شلیک کرد.

موسوی افزود: شلیک این تیر سبب زخمی شدن چند نفر شد اما ماموران پلیس که در صحنه حاضر بودند در کمتر از دو دقیقه توانستند عوامل این درگیری را دستگیر کنند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دهند.

معاون فرماندهی النتظامی خوزستان گفت: یکی از عوامل این درگیری که با اسلحه غیرمجاز اقدام به تیراندازی کرده بود در اثر تعقیب و گریز با گلوله پلیس شهرستان از پای در آمد.

وی افزود: در طول ایام محرم هیچ گونه حادثه تیراندازی و درگیری در هیئت خوزستان نداشتیم و بجز حادثه امنیتی در صفی آباد با همکاری خوب دستجات عزاداری به بهترین شکل برگزار شد.

موسوی همچنین با اشاره به ادامه تحقیقات درباره حوادث دزفول تاکید کرد: امیدوارم به‌زودی اخبار خوشی درباره این حادثه به مردم می‌دهیم.

وی عنوان کرد: باید رسانه‌های خوزستان با آگاهی از منابع موثق مانع از انتشار اخبار کذب و خبرسازی‌ها و هم‌استانی‌های خوزستانی نیز به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.