به گزارش پارس، احمدشوهانی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به نتایج مثبت اجرای برجام در کشور گفت: اجرا شدن برجام، لغو تحریم ها، برگشت پولهای بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران و آثار مثبت برقراری رابطه با دنیا را برای کشور ما به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با اجرای برجام تمام مطالبات مردم عملی می شود افزود: البته باید مراقب باشیم که سطح توقعات و مطالبات مردم از اجرای برجام را خیلی بالا نبریم، اینگونه نیست که بلافاصله بعد از تصویب و اجرای برجام ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات اقتصادی برطرف شده، بیکاری از بین رفته و مشکلات اقتصادی در کشور خاتمه پیدا کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آثار مثبت اجرای برجام شاید طی یک سال برای کشور نمایان شود اما بدون شک مشکلات حل خواهد شد و فضای بهبود شرایط کشور آرام آرام از همان آغاز اجرای برجام فراهم خواهد شد.

شوهانی گفت: ارتباط ما با کشورهای اروپایی بهتر خواهد شد، اروپایی ها منتظر اجرای برجام هستند تا بتوانند رابطه خود را با کشور ما افزایش دهند.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: برگشت پولهای بلوکه شده به کشور می تواند کمک بسیاری در جهت تزریق پول به بخش تولید و اقدامات عمرانی داشته باشد، دست دولت باز خواهد شد تا از این سرمایه های آزاد شده در جهت بهبود فضای اقتصادی کشور استفاده کند.

وی افزود: لغو تحریم ها باعث می شود تا در ماه های پایانی سال شاهد اتفاقات خوب در حوزه هوایی و معیشت مردم، اشتغال و تولید باشیم.