به گزارش پارس به نقل از مهر ، حجت‌الاسلام سید محمود علوی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود: تنکابن شهرستان دوست‌داشتنی است زیرا خاستگاه بزرگان علم و دانش، ورزش و نر و سیاست است و وجود بزرگان و نام‌آوران فراوان آن را دوست‌داشتنی‌تر کرده است.

وی بابیان اینکه دولت روحانی خدمت به مردم را عبادت می‌داند، گفت: امروز فردی عاقل، کارآمد و با کوله باری از تجربه در عرصه‌های مختلف سکان دولت را در دست گرفته است.

وزیر اطلاعات با اشاره به وضعیت بد دولت یازدهم هنگام آغاز فعالیت گفت: در شرایطی دولت آغاز بکار کرد که خزانه دولت خالی بود و در تمامی بخش‌ها با کمبود درآمد مواجه شد و علاوه بر آن تحریم‌ها، کارشکنی‌ها، تخریب‌ها و اختلاس‌های میلیاردی نیز به دولت تحمیل شد و باید گفت همین‌که دولت تا کنون نگذاشته مملکت به بااین‌همه بدهی زمین بخورد، هنر کرده است.

وزیر اطلاعات به امنیت کشور اشاره کرد و گفت: به برکت تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همه آحاد جامعه شاهد امنیت در کشور هستیم درحالی‌که دورتادور کشور، ارتش و باروت بیداد می‌کند.

حجت‌الاسلام علوی در خصوص گروه مذاکره‌کننده گفت: این گروه باافتخار و عزت با غرب مذاکره کرده و دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به ارمغان آوردند.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور، ادامه داد: اگر روزی بشود جزئیات مذاکره را چاپ کرد آن‌وقت مردم ایران درمی‌یابند که چگونه گروه مذاکره‌کننده از عزت ایران دفاع کردند.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در جامعه گفت: باید مهربان باشیم و با همدلی و همراهی با دشمن مقابله کنیم، اکنون طبق نظرسنجی اداره اطلاعات ۸۶ درصد مردم پشتیبان دولت و گروه مذاکره‌کننده هستند.

وی گفت: امروز جامعه علمی و دانشگاهی و حوزه احساس آرامش می‌کنند زیرا فضای امنیتی در آن‌ها وجود ندارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به فاجعه منا گفت: این فاجعه ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری دولت آل سعود بوده و البته دولت ایران با بررسی ابعاد فاجعه برای احقاق حقوق مردم گام برمی‌دارد.