به گزارش پارس ، مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار، با بیان اینکه امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای این کشور است، تصریح کردند: نفوذ اقتصادی و امنیتی در مقابل نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی اهمیت کمتری دارد؛ البته مسئولان گوناگون از جمله سپاه، جلوی نفوذ امنیتی را با کمال قدرت می‌گیرند.

ایشان در عین حال خاطرنشان کردند: چشمان بینای مسئولان اقتصادی باید در مقابل نفوذ اقتصادی باز باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ‫دشمن برای نفوذ فرهنگی سعی می‌کند باورهایی که جامعه را سرپا نگه داشته دگرگون، مخدوش و در آنها رخنه ایجاد کند.

رهبرانقلاب گفتند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند؛ وقتی یک کشور این‌گونه تحت نفوذ سیاسی قرار گرفت، حرکت و جهت‌گیری‌های آن کشور طبق اراده‌ی مستکبرین خواهد بود.

ایشان تأکید کردند: اگر ما بیدار باشیم، امید دشمن ناامید خواهد شد؛ وعده می‌دهند که ایرانِ ۱۰ سال دیگر، این ایران نیست، نباید گذاشت این فکر و امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: باید پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی را بسیار مستحکم کرد؛ این وظیفه‌ی اساسی نخبگان سپاه و همه‌ نخبگان انقلابی کشور است.‌