به گزارش پارس به نقل از خبرنگاران جوان؛ رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی بیانات آیت الله سید "علی خامنه‌ای،" رهبر معظم انقلاب، در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از شهرهای مختلف کشور را بازتاب دادند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم ایران، اعلام کرد ایران پس از توافق هسته ای درباره هیچ موضوع دیگری با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

جروزالم پست نیز نوشت: رهبر (معظم) ایران روز چهارشنبه اعلام کرد، تهران بعد از مذاکرات هسته‌ای با آمریکا بر سر هیچ موضوعی مذاکره نمی‌کند.

 این روزنامه صهیونیستی افزود: آیت الله خامنه‌ای همچنین گفت "در موضوع هسته ای، ما با آمریکا بر سر مسائل خاص مذاکره کردیم. آمریکایی ها در مذاکرات خوب ظاهر شدند، ولی ما، نه الان و نه در آینده با آن‌ها بر سر هیچ موضوعی مذاکره نخواهیم کرد."

پایگاه خبری شبکه پرس تی وی نیز نوشت: حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمودند ما فقط در قضیۀ هسته‌ای با مذاکره با امریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و در عرصه‌های دیگر اجازۀ مذاکره با امریکا ندادیم و با آن‌ها مذاکره نمی‌کنیم. 

ایشان فرمودند: "آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی‌کند؛ یکی لبخند می‌زند، یکی مصوبه علیه ایران تهیه می‌کند. دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ مذاکره وسیله‌ای است برای نفوذ و تحمیل خواست‌ها."