به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیماعلاوه بر این ، دست کم 10 نفر از جمله هفت غیر نظامی سه شنبه در حملات جدید هوایی ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان به صنعا پایتخت یمن به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کردند دست کم هفت غیر نظامی و سه تن از محافظان یکی از افسران انصارالله به نام خالد اندولی در این حملات کشته شدند.

پایگاه اینترنتی سبا نیوز دات نت که تحت کنترل نیروهای انصارالله قرار دارد نیز به نوبه خود از شهادت 15 نفر و زخمی شدن 77 نفر در این حملات خبرداد.

شاهدان گفتند از جمله اهداف هواپیماهای ائتلاف دانشکده پلیس و ستاد کل امنیت مرکزی یمن بوده است .

به گفته این منابع ،‌ ستون هایی از دود برفراز مقر دستگاه های امنیتی به چشم می خورد و ساکنان براثر تکه های شیشه خانه های نزدیک دانکشده پلیس زخمی شده اند.

به گفته ساکنان ، شماری از زنان و کودکان که از صدای انفجارها در چندین محله شهر به وحشت افتاده بودند به خیابان ها ریخته بودند تا خانه های آنان براثر مورد اصابت حملات قرار نگیرد.

ساکنان اعلام کردند دوشنبه شب همچنین خانه های شماری از مقامات انصارالله هدف قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعا ، حامد حسن 43 ساله از همسایگان یکی از رهبران انصارالله گفت یکی از فرزندان من براثر برخورد تکه ای از شیشه درپی حمله هواپیماها به خانه خالد اندولی زخمی شد.

وی افزود:« چندین نیروی امداد اجساد افرادی را از این خانه خارج کردند.»

به گفته این منبع ،‌این رهبر انصارالله در هنگام این حمله در این خانه نبود.»

پس از حمله موشکی روز جمعه که به کشته شدن 60 نظامی ائتلاف عربی در استان مارب در شرق صنعا منجر شد ، حملات هوایی به طور مرتب مواضع انصارالله را در منطقه صنعا هدف قرار می دهد و این حملات روز به روز تشدید 

می شود.

دولت ( مستعفی و فراری ) یمن دوشنبه ادعا کرد 10 هزار یمنی اکنون آماده پیوستن به ارتش ملی برای آزاد کردن صنعا و دیگر استان های شمالی هستند .