به گزارش پارس به نقل از مشرق، زنان یمنی در این تظاهرات شعارهایی با موضوع مقابله با تجاوزات و مداخلات خارجی سردادند و خواستار اقدام بین المللی برای قطع تجاوز گسترده هوایی عربستان علیه کشورشان و پایان دادن به کشتار زنان و کودکان و مردان بیگناه و تخریب تاسیسات عمومی در این بمباران ها شدند.

تظاهرکنندگان همچنین تاکید کردند که آماده جنگیدن در کنار مردان یمنی هستند و کشورشان را به قبرستان متجاوزان تبدیل خواهند کرد.

زنان یمنی از همه سازمان های حقوقی و بشردوستانه داخلی و بین المللی خواستند که به اوضاع یمن توجه کنند و برای پایان دادن به آلام مردم مظلوم این کشور تلاش کنند .

تظاهرکنندگان در شعارهای خود همچنین از پارلمان پاکستان و کشورهائی که از مشارکت در تجاوز عربستان به یمن خودداری کردند ، تشکر کردند .

" شرف غالب لقمان " سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که از آغاز تجاوز عربستان تاکنون 2 هزار و 571 یمنی کشته شدند و 3 هزار و 897 یمنی دیگر نیز زخمی شده اند و 40 هزار خانوار هم آواره شده اند.

لقمان روز دوشنبه در کنفرانسی خبری در صنعاء گفت :  حدود 2 هزار و 265 منزل تخریب و بیش از هزار و 200 مرکز عام المنفعه و مسجد نیز با خاک یکسان شده است.

حملات هوایی گسترده عربستان سعودی به یمن با مشارکت دست کم ده کشور عربی و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از ششم فروردین ماه امسال آغاز شده است.