مسعود ندافان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو» ، با اشاره به بازگشایی سفارت انگلستان در تهران،گفت: در شرایط فعلی صورت گرفتن این امر، اقدامی عجولانه از سوی دولتی‌ها بود، بازگشایی این جاسوس خانه شرایط را برای نفوذ دشمنان در کشور فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: مسلما رفتارهای انگلستان از کودتای 28 مرداد تا فتنه 88 هیچ گاه از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد و نهادهای نظارتی باید مراقب فعالیت‌های این لانه جاسوسی باشند تا مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آنان فعالیت‌هایی ضد امنیت ملی انجام ندهند.

مسئول واحد سیاسی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) فرجام برجام را در هاله‌ای از ابهام تصویب یا عدم تصویب دانست و اظهار داشت: دشمن در صدد است که دامنه‌ی این رخداد را فقط به حوزه هسته‌ای محدود نکند و اثرگذاری آن را به صورت نفوذ در ساختار سیاسی و فرهنگی فراهم سازد و برخی از افراد هشدارهای رهبر معظم انقلاب در مورد تلاش دشمن برای نفوذ همه جانبه در کشورمان را فراموش کرده‌اند و با بزک کردن چهره دشمن خواهان حضور آنان در کشور هستند مانند آنان که از بازگشایی سفارت امریکا در تهران سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول عمر دولت یازدهم نسبت به جنبش دانشجویی بی تفاوتی صورت گرفته است و دولت از پاسخ‌گویی به سوالات این گروه مرجع هراس دارد و برخلاف شعارهای انتخاباتی خواهان تک‌گویی به جای دیالوگ در جامعه است.

ندافان با بیان اینکه برخورد نامناسب با دانشجویان انقلابی همچنان ادامه داشته وجای تاسف دارد،افزود: در جریان سفر وزیر امور خارجه فرانسه، در رفتاری عجیب که حاکی از ایجاد فضای امنیتی در کشور نسبت به منتقدان است؛ نیروی انتظامی از ابتدای صبح در مقابل درب دانشگاه امام صادق (ع) حضور پیدا کردند و افراد ناشناسی با تهدید دانشجویان و رانندگان اتوبوس مانع از حرکت دانشجویان به سمت فرودگاه مهرآباد شدند و در شاهکار اخیر باید شاهد دستگیری و کتک زدن دانشجویانی باشیم که با شعار مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا و نه با ذوق زدگی به بازگشایی سفارت واکنش نشان داده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسلما آنانی که خود را متخصص امنیت ملی می‌دانند آگاهند با برخورد‌های گازانبری به نتیجه نخواهند رسید. دولت باید بداند جنبش دانشجویی انقلابی از موانع و تهدیدها هراسی ندارد و وظیفه خود می‌داند در صورتی که دولت رفتاری انحرافی از آرمان‌ها و اصول جمهوری اسلامی داشته باشد؛ تذکر بدهد.