به گزارش پارس به نقل از فارسسجاد شهباززاده ظهر امروز،در فدراسیون فوتبال حضور یافت تا پیگیر امور مربوط به گذرنامه اش باشد.

وی درباره  آخرین وضعیت  مصدومیت خود به کاپ گفت: عکس و آزمایش های لازم در این باره را انجام دادم و باید ببینیم پزشکان چه نظری دارند.

مهاجم استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که چه زمانی می تواند دوباره در ترکیب قرار بگیرد یادآور شد: همه چیز 50-50 است و نمی دانم که چه زمانی به میدان برمی گردم.

شهباززاده درباره اینکه به نظر می رسد دوری نسبتا طولانی مدتی از میدان داشته باشد خاطرنشان کرد: در این باره بهتراست بادکتر ستوده صحبت کنید.او از جزییات وضعیت من خبر دارد و می تواند مشخص کند که کی برگشته و می توانم دوباره برای پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز یکشنبه در سالگرد حمله اتمی آمریکا به شهر ناگازاکی ژاپن، خواستار ممنوعیت دائمی سلاح‌های اتمی و کشتار جمعی در جهان شد.

پاپ که در واتیکان صحبت می‌کرد، پس از مراسم سخنرانی هفتگی، خطاب به جمعیت حاضر در میدان سنت پتر، گفت: «در جنگ همه بازنده هستند و تنها راه پیروزی در یک نبرد، نجنگیدن در آن است.»

وی در مورد حمله 70 سال قبل آمریکا به ژاپن، گفت استفاده واشنگتن از بمب اتم «به نماد قدرت به شدت مخرب بشر در صورت استفاده نادرست از پیشرفت علم و فناوری است.»

پاپ تاکید کرد که آن حادثه «تراژیک»، «درخواستی همیشگی از بشریت برای کنار گذاشتن جنگ برای همیشه و ممنوعیت تسلیحات هسته‌ای و تمام تسلیحات کشتار جمعی است.»

در جریان حمله اتمی آمریکا به ژاپن بیش از 100000 نفر با انفجار تنها دو بمب جان خود را از دست دادند. ساکنان دو شهر هیروشیما و ناگازاکی تا سال‌ها با تبعات آن حملات و تشعشعات هسته‌ای ناشی از آن، دست و پنجه نرم می‌کردند.استقلال بازی کنم.