به گزارش پارس، «زید علی الحوثی» عضو شورای سیاسی انصارالله در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات «محمد المقدشی»، رئیس ارتش جدید طرفداران منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن علیه قبایل انقلابی و جنبش انصار الله یمن اظهار داشت: مزدوران آل سعود دفاع از شرافت انسانی و عدالت اجتماعی را «جنگ فارس ها» خوانده و تجاوز و جنگ را فرهنگ اعراب می‌دانند.

وی افزود: همان گونه که می‌دانیم هدف اصلی از تجاوز صهیونیستی ـ سعودی به خاک یمن نوکری مجدد این کشور مهم و راهبردی برای عربستان است آن هم بعد از این همه خونی که در راه رسیدن به استقلال داده است.

الحوثی گفت: آنچه که امروز شاهدیم نشان داد که رسیدن آل سعود به رویاهای خود در یمن از همان ابتدای تجاوز به این کشور غیرممکن بود و با ادامه جنگ غیر ممکن بودن آن قطعی‌تر شده است، بنابراین آل‌سعود نباید هیچ امیدی برای رسیدن به اهداف آشکار یا مخفیانه خود در یمن داشته باشد.

عضو شورای سیاسی انصار الله تصریح کرد: همین که ملت یمن در تظاهرات خود شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، موجب شده که ملت بزرگ یمن حامی اصلی طرح مقاومت در منطقه خوانده شده و به همین دلیل هدف اصلی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشد.

الحوثی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل دو عنصر اصلی ائتلاف متجاوزان به خاک یمن هستند و به عربستان در همه ابعاد تصمیم‌گیری، برنامه ریزی، حمایت لجستیک و غیر لجستیک و اجرای عملیات های نظامی کمک می کنند.

عضو شورای سیاسی انصار الله اظهار داشت: مزدوران آل سعود دفاع از شرافت انسانی و عدالت اجتماعی را جنگ فارس‌ها خوانده و تجاوز و جنگ را فرهنگ اعراب می‌دانند.

وی افزود: همانگونه که می‌دانیم هدف اصلی از تجاوز صهیونیستی-سعودی به خاک یمن، نوکری این کشور مهم و راهبردی برای عربستان است؛ آن هم بعد از این همه خونی که در راه رسیدن به استقلال داده است.

الحوثی گفت: آنچه که امروز شاهدیم نشان داد که رسیدن آل سعود به رویاهای خود در یمن از همان ابتدای تجاوز به این کشور غیرممکن بود و با ادامه جنگ، غیر ممکن بودن آن قطعی‌تر شده است، بنابراین آل سعود نباید هیچ امیدی برای رسیدن به اهداف آشکار یا مخفیانه خود در یمن داشته باشد.

عضو شورای سیاسی انصارالله تصریح کرد: همین که ملت یمن در تظاهرات خود شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، موجب شده که ملت بزرگ یمن حامی اصلی طرح مقاومت در منطقه خوانده شده و به همین دلیل هدف اصلی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشد.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل دو عنصر اصلی ائتلاف متجاوزان به خاک یمن هستند و به عربستان در همه ابعاد تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، حمایت لجستیک و غیر لجستیک و اجرای عملیات‌های نظامی کمک می‌کنند.