به گزارش پارس به نقل از ایرنا، وهاب که روز پنجشنبه با « محمد فتحعلی » سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت دیدار کرد، با تبریک به ملت و مقامات جمهوری اسلامی ایران به ویژه امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای تحقق پیروزی بزرگ توافق هسته ای، گفت که ایرانی ها با شایستگی و سرافرازانه پرونده هسته ای را مدیریت کردند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت های بزرگ جهان سرانجام به قدرت جمهوری اسلامی ایران و نقش بزرگ آن در منطقه اعتراف کرده و آن را پذیرفتند، بنابراین برخی کشورها که فکر می کنند، تحریک علیه ایران ، روزی سیاسی آنها را تامین می کند، باید این دندان لق را بکنند و بیرون بیاندازند.

وهاب اظهارداشت: برخی کشورها به جای تشنج آفرینی که هیچ چیزی را تغییر نمی دهد، باید برای تضمین امنیت منطقه با جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند.

رییس حزب توحید عربی تاکید کرد: برخی عرب ها باید حقایق سیاسی جدید در منطقه را درک و باور کنند.

این شخصیت دروزی لبنانی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران اکنون به افتخاری برای همه مسلمانان و کشورها و ملت های عرب تبدیل شده است.

براساس این گزارش ، فتحعلی و وهاب در باره تحولات منطقه و لبنان گفت وگو و بر ضرورت حمایت از مقاومت سوریه و کمک به این کشور برای عبور از بحران کنونی تاکید کردند.

دو طرف در این دیدار که در محل سفارت ایران در بیروت برگزار شد، همچنین خاطرنشان کردند که موضوع انتخاب رییس جمهوری لبنان یک مسئله داخلی است و لبنانی ها باید در این باره تصمیم گیری کنند.