به گزارش پارس به نقل از فارس، ریاض یاسین وزیر خارجه «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن از دو دستگی و اختلاف نظر میان اطرافیان هادی خبر داد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه «القدس العربی»، اعلام کرد که سه تن از نوه‌های هادی در درگیری‌های موجود در یمن کشته شده‌اند.

در این گفت‌وگو که قرار است نسخه کامل آن فردا (سه شنبه) منتشر شود، یاسین با حمله کردن به برخی چهره‌های نزدیک به هادی گفت که این افراد رفتارهای دوگانه‌ای دارند و گاهی مدافع هادی هستند و برخی اوقات نیز ای «علب عبدالله صالح» رئیس جمهور پیشین یمن حمایت می‌کنند.

در راستای اختلاف‌ نظرهای موجود میان اطرافیان رئیس جمهور مخلوع یمن، یاسین گفت که این افراد همچنان به راهکار توافقی ایمان دارند و معتقدند که راه حل بحران کشور آشتی با «انصار الله» است.

یاسین که به همراه هادی به عربستان گریخته اعلام کرد که براساس برنامه عربستان بازگرداندن هادی به قدرت سه مرحله را شامل خواهد شد که اولین بخش آن «طوفان قاطع» بود بخش بعدی آن عملیات «بازگشت امید» است و سومین و آخرین مرحله نیز «بازسازی» نام دارد.

با وجود گذشته چندین ماه از آغاز عملیات نظامی ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان برای حمله به یمن؛ همچنان کمیته‌های مردمی، ارتش یمن و جنبش انصار الله موفق شده‌‌اند در برابر تجاوزات عربستان مقاومت کنند و آل سعود نیز به اهداف خود در منطقه نرسیده است.