به گزارش پارس ، اسماعیل ابراهیمی، عضو ستاد محمدرضا عارف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس، در مورد اخبار منتشر شده پیرامون ائتلاف روحانی و لاریجانی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما اصلاح‌طلبیم و اندیشه اصلاحات را نیز به این سادگی معامله نمی‌کنیم.

وی در واکنش به اظهارات عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی مبنی براینکه ما لاریجانی نقد را بر عارف نسیه ترجیح می‌‌دهیم، گفت: اصلاحات در فرد تعریف نشده است و البته کارگزاران هم نمی‌توانند خود را اصلاح‌طلب بدانند و حالا بخواهند برای اصلاح‌طلبان تعیین تکلیف کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر معامله کارگزاران با فراکسیون رهروان ولایت مجلس یک معامله خاصی است این ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: روحانی مدیون اصلاح‌طلبان است و امروز با رای اصلاح‌طلبان رئیس‌جمهور شده. اینکه کارگزارانی‌ها بخواهند برای مجلس دهم تصمیم‌گیری کنند و آقای عارف را کنار بزنند تحقق نخواهد یافت. آقای عارف یک بار از خود گذشتگی کرده است.

وی با بیان اینکه ما نمی‌گوییم آقای عارف حتماً سرلیست اصلاح‌طلبان باشد گفت: ما می‌گوییم هرچه بزرگانی همچون هاشمی رئیس دولت اصلاحات و روحانی تصمیم گرفتند اصلاحات مطیع این تصمیم خواهد بود.

ابراهیمی با تاکید براینکه ما نمی‌خواهیم لاریجانی را از ریاست مجلس حذف کنیم و عارف را جای وی بگذاریم گفت: قطعا این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه طیفی به مجلس راه پیدا کنند و اگر اصلاح‌طلبان کرسی مجلس دهم را فتح کنند قطعا یک اصلاح‌طلب بر کرسی ریاست آن تکیه خواهد زد نه یک اصولگرا.