به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یک منبع نظامی مسئول در وزارت دفاع یمن به خبرگزاری رسمی این کشور گفت نیروهای یگان پشتیبانی توپخانه ای و موشکی ارتش و کمیته های مردمی، با موشک پایگاه امنیتی عربستان و امارت نجران و موضع نظامی المعطن سعودی و مواضع نظامی رژیم در الخوبه در منطقه جیزان را هدف قرار دادند.

این در حالی است که تجاوزات هوایی و توپخانه ای ارتش سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد و این منبع یمنی در این زمینه اعلام کرد مناطق القمع، المصفق، میدی، منبه، جبل النار و التبه الحمراه در استان های صعده و حجه هدف حملات توپخانه ای عربستان قرار گرفتند و همزمان جنگنده های متجاوز، چند منطقه در استان حجه را بمباران کردند.

منبع یمنی خاطر نشان کرد استان صعده نیز همچنان ادامه حملات توپخانه ای و هوایی متجاوزان سعودی قرار دارد و این منبع یمنی در این باره گفت جنگنده های متجاوز سعودی، یک مجلس عروسی را در منطقه برکان در بخش رازح هدف قرار دادند که به زخمی شدن هفت زن و کودک منجر شد.

به گفته این منبع، یک منزل نیز در بخش ساقین و منطقه القمع در بخش کتاف در نزدیکی مرز و منطقه محضه در غرب صعده هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفتند که به زخمی شدن شماری از شهروندان منجر شد. جنگنده های سعودی منطقه الرونه و منطقه الطلح در بخش سحار را نیز بمباران کردند.