به گزارش پارس به نقل از العالم، نیروهای یمنی پس از احاطه بر پایگاه نظامی اللبنات در شهر جوف، مقادیر زیادی تسلیحات و تجهیزات نظامی سعودی ها را به غنیمت گرفتند و پرچم یمن را در این پایگاه به اهتزار درآوردند.

ارتش یمن همچنین اداره پلیس عربستان در ظهران در جنوب عربستان را هم گلوله باران کرد و اردوگاه نظامی الحمامه را با موشک های گراد هدف قرار داد.

همچنین به نوشته یمنی پرس، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پس از درگیری شدید با شبه نظامیان عبد ربه منصور هادی و عناصر القاعده (مورد حمایت متجاوزین سعودی) در منطقه دار سعد، به سمت شهر الانشاءات پیشروی کردند.

تارنمای المرصد به نقل از یک مقام نظامی یمنی خاطرنشان کرد: ارتش و نیروهای مردمی یمن در شهر المنصوره نیز پیشروی کردند و بسیاری از مواضع نظامی شبه نظامیان عبدربه منصور هادی و تروریست های القاعده در منطقه البریقه را به تصرف خود درآوردند.

مقام یاد شده تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین شبه نظامیان عبدربه منصور هادی و القاعده در خور عمیره را با توپخانه مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن ده ها تن از عناصر تروریست کشته و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین پس از در اختیار گرفتن اردوگاه اللبنات (متعلق به القاعده) در منطقه الجوف، مهمات و تجهیزات نظامی سنگین را به تصرف خود درآوردند.

در میان تسلیحات به غنیمنت گرفته شده می توان به تانکها و توپ های ضد هوایی و تسلیحات سبک و نیمه سنگین پیشرفته سعودی از جمله کلاشینکوف نوع گیتری اشاره کرد.

علاوه بر آن دهها هزار قطعه سلاح سبک و نیمه سنگین توسط ارتش و کمیته های مردمی به همراه صدها خودرو شاص اهدایی رژیم سعودی به غنیمت گرفته شد.