1- اگر بنا باشد هر فتوایی توسط مقلدان مدعی اطاعت چنین مورد تاویل و خدشه قرار گیرد طبعا سنگ روی سنگ بند نمی شود. اسم چنین حرکتی نقد نیست، که اساسا نقد یک فتوای فقهی در صلاحیت هر کسی نیست. شگفت که برخی دوستان جوان با مراجعه مستقیم به یک آیه قرآن در صدد استخراج حکم بمب اتم برآمده اند! نشر این مطالب اقدام عملی جهت تخطئه فتوا است. تصور کنید افرادی را که بعد از لایحه قصاص یا فتوای امام علیه سلمان رشدی با مشابه چنین ادله 'عقلایی' به تخطئه آن پرداختد. مگر آنها چه کردند؟ داعیه داران ولایت فقیه چه تفاوتی با آنها دارند؟

2- فتوای ولی فقیه در چنین موضوع امنیتی، حکم حکومتی است. فتوای شک رکعت سه و چهار نیست که هرکسی در آن به مرجع خود رجوع کند. برخی دوستان ظاهرا از درک این نکته عاجز هستند که اگر چنین نبود، هر بی سر و پایی با استناد به فتوای یک مدعی مرجعیت می توانست جهت تهیه بمب اتم اقدام کند! تخطئه حکم حکومتی ولی فقیه در موضوعی که به امنیت ملی مربوط است هم مشخص است چقدر با ادعای تبعیت از رهبری می تواند سازگار باشد.

3- دوستان در واقع بر آنچه سالها از حلقوم صهیونیست ها و نومحافظه کاران جنگ طلب ضد ایران خارج شده بود، با کمال افتخار مهر تایید زده اند! آنهم در اوج نبرد مذاکرات هسته ای. در واقع سند داده اند دست یک سایت کثیف و گرداننده رذل آن تا در بوق و کرنا کنند نزد خونخوار ترین دشمنان ایران که: 'بفرما! اینها حزب اللهی هایشان هم دو ریال برای فتوای رهبرشان اعتبار قائل نیستند. حالا آمریکا و غرب برای آن اعتبار قائل شود!'

4- آقای دکتر +توحید عزیزی‎ را - علی رغم پاره ای اختلاف نظرها و اختلاف روش ها - تلاشگری صادق، دلسوز و بی پروا در دفاع از انقلاب اسلامی در فضای مجازی یافته ام. امیدوارم ایشان و دیگر جوانانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند این خطای فاحش رسانه ای و امنیتی را جبران کنند.