به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز صدها نفر از فعالان ضد جنگ با سردادن شعارهایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، در روستای "شِنستون،" حد فاصل شهرهای «لیچفیلد» و «بیرمنگام»، اقدام به برپایی تظاهرات کردند. 

این تظاهرات که با مداخلۀ نیروهای پلیس انگلیس مواجه شد، نزدیک یکی از کارخانه‌های ساخت پهپاد وابسته به رژیم صهیونیستی برگزار شده بود که تعطیلی موقت آن را نیز به دنبال داشت. این کارخانه که "البیت" نام دارد، در ماه اوت سال 2014 (مرداد 93) نیز یک‌بار دیگر در پی اعتراض‌های فلسطینی مردم انگلیس بسته شده بود.

به گزارش "گروه اقدام لندن-فلسطین(LPA)"، کارخانۀ تسلیحاتی واقع در شنستون متعلق به شرکت تسلیحاتی "البیت سیستمز" رژیم صهیونیستی است.

البیت سیستمز، یک شرکت تسلیحاتی فعال در حوزه‌های هوافضا، صنایع جنگ‌افزاری و فناوری اطلاعات واقع در اراضی اشغالی فلسطین است که طیف گسترده‌ای از تجهیزات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی را تولید می‌کند. برخی محصولات آن شامل شامل سیستم‌های ارتباطات رادیویی، هواپیماهای بدون‌سرنشین، انواع رادارها، تجهیزات نیروی دریایی، سلاح‌های کنترل از راه‌دور و جنگ‌افزارهای الکترونیکی می‌باشد.