به گزارش پارس به نقل از ایسنا به دنبال افشای کمک‌های چند تن از مقامات دولت هند به یکی از مفسدان اقتصادی فراری از این کشور، دولت نارندرا مودی با نخستین رسوایی مهم خود که دستورکار اصلاحاتش را تهدید می کند روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، سوشما سواراج، وزیر امور خارجه هند از جمله مقامات دولت نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور است که به دلیل روابطش با لالیت مودی، کمیسیونر اول لیگ برتر ورزش کریکت هند و فرزند یک خانواده ثروتمند سرشناس این کشور تحت فشار قرار گرفته است.

اعضای حزب حاکم بهاراتیا جاناتا، متعلق به نارندرا مودی، نخست وزیر هند اعلام کردند سوشما سواراج به همراه واسوندارا راجه، وزیر اول منطقه راجستان و از اعضای مهم این حزب به لالیت مودی کمک کرده‌اند تا روادید سفر به انگلیس به دست آورد.

حزب اپوزیسیون کنگره نیز هشدار داده در صورتی که این دو مقام حزب حاکم استعفا نکنند، در نشست بعدی پارلمان اخلال ایجاد خواهد کرد.

لالیت مودی پس از آن که در پی تحقیقات مقامات مبارزه با جرایم دارایی و مالیاتی هند، متهم به پولشویی و فرار از پرداخت مالیات شد از هند به انگلیس گریخت.