به گزارش پارس به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه ایران را مهمترین تهدید سایبری برای اسرائیل دانست.
 
نتانیاهو که در کنفرانس سالانه امنیت سایبری در تل آویو صحبت می کرد، گفت: «ما در کابینه دو مصوبه داشته ایم: یکی ایجاد واحد ملی امنیت سایبری و دیگری ایجاد نیروی سایبری ارتش.»
 
به نوشته پایگاه «تاور»، وی افزود: «بزرگترین تهدید، از جانب دولت هاست، به خصوص ایران. مصمم هستیم که با استفاده از ترکیبی از دولت، نیروی نظامی، دانشگاه ها و شرکت ها، از خود محافظت کنیم.»
 
ادعای احتمال حمله سایبری ایران در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی در سال های گذشته تلاش های گسترده ای برای ضربه زدن به ایران و برنامه هسته ای این کشور از طریق حملات سایبری و بدافزارها، انجام داده است.
 
استاکس نت، فلیم و دوکو ۱ و ۲ از مهمترین ویروس هایی هستند که تل آویو با هدف خرابکاری یا جاسوسی علیه ایران، تولید کرده است.
 
اسرائیل در تازه ترین اقدام در این حوزه، دست به جاسوسی از هتل های میزبان مذاکرات هسته ای زده است. مدیر تیم تحقیقات شرکت کسپرسکی هفته گذشته به خبرگزاری فارس گفت که این شرکت اوایل بهار امسال متوجه این حمله سایبری شده و مهاجمین همان سازندگان ویروس فلیم و دوکو ۱ بوده اند.