پايگاه خبري تحليلي «پارس»- دكتر صالحي شايعات در مورد بيماري خود را با حضور در بين كاركنان سازمان انرژي اتمي تكذيب كرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، دوشنبه 22 ارديبهشت دكترعلی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دلیل کسالت ناگهانی در یکی از بیمارستان های تهران، بستري شد كه پس از اين عمل جراحي مدتي را در منزل بستري، دوران نقاهت را طي كرد. پس از آن در يك دوره هايي به پزشك جهت نظارت لازم مراجعه مي كرد.

در روزهاي اخير در برخي محافل خبري، از بيماري جديد صالحي خبر مي دادند. حتي شايعات كذبي درخصوص سرطان دكتر صالحي و بستري شدن وي در بيمارستان را منتشر مي ساختند. اما پيگيري هاي پزشكي «پارس» نشان داد كه وي در صحت سلامت به سر مي برد.

 سازمان انرژي

عكس ديروز حضور صالحي در جمع كاركنان انرژي اتمي

در عين حال، علی رغم برخی شایعات منتشره، دکتر صالحی روزگذشته همراه با جمعی از معاونانش علاوه بر حضور در نماز جماعت مسجد سازمان انرژی اتمی، چند دقيقه اي سخنراني و بعد از جلسه با كاركنان اين سازمان به احوال پرسي گرم پرداخت كه حكايت از سلامت و شادابي جسمي وي داشت.

 اكبر صالحي (3)

گفتنی است؛ دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به دلیل عارضه ناگهانی عصر دوشنبه 21 ارديبهشت در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و مورد دو عمل جراحی «روده» قرار گرفت.

وي همچنين چندي پيش به برخي اصحاب رسانه پيام داده و اعلام كرده بود كه در حال مطالعه كتاب تازه منتشر شده «از سعد آباد تا لوزان» است.

 اكبر صالحي (2)

فشار براي كمرنگ شدن حضور فني و كارشناسي علي اكبر صالحي در پرونده هسته اي و همچنين اظهارات وي مبني بر «دبه» درآوردن آمريكاييها و بدعهدي 5+1 موجب دامن زدن به اين شايعات شده است.