به گزارش پارس ، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در توصیه‌ای به جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا برای انتخابات آینده گفت: جریانات باید صادق بوده و با پرهیز از هرگونه افترا زدن و اتهام بستن به طرف مقابل وارد گردونه انتخابات شوند.

وی با توصیه به جریانات سیاسی جهت پرهیز از در پیش گرفتن هرگونه مسیر غیرقانونی برای ورود به صحنه اظهار داشت: متأسفانه اکنون به وضوح مشخص است که عده‌ای از راه‌های غیر قانونی تلاش دارند وارد کارزار انتخاباتی شوند.

پزشکیان با غیر منصفانه خواندن سخنانی که بعضی جریانات درباره جریانات رقیب به کار می‌برند، گفت: مردم عملکرد کاندیداها را می‌بینند و براساس آن نظر می‌دهند؛ لذا نیازی به تخریب طرف مقابل نیست.

وی وظیفه نمایندگان کنونی مجلس را رساندن این گونه توصیه‌ها از تریبون‌های رسمی و غیررسمی به گوش مردم و نامزدها برشمرد و بیان داشت: ما که خود شعار قانون‌گرایی می‌دهیم نباید برخلاف آن عمل کنیم.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: تهمت زدن و تخریب کردن در شأن نمایندگان مجلس و یا کسانی که قصد دارند در آینده این کرسی را در دست گیرند، نیست.