به گزارش پارس به نقل از خانه ملت ، نادرقاضی پور با تاکید بر تورم زا بودن اقدام دولت در حذف سهمیه سوخت،گفت: دولت در حذف سهمیه سوخت اقدام غلطی چون پرداخت یارانه به تمامی اقشار جامعه را در پیش گرفت،چراکه با این کار اقشار مرفه و ضعیف جامعه به یک میزان با فشار تورمی کالاها و اجناس مواجه شدند.

 

دولت در آزادسازی نرخ سوخت باید اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را مدنظر قرارمی داد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت در آزادسازی نرخ سوخت باید اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و توان مالی آنان را مدنظر قرارمی داد، افزود: طبق قانون هدفمندی یارانه ها ،رساندن قیمت سوخت به فوب خلیج فارس برای اقشار مرفه که بیش از یک خودرو آن هم از نوع لوکس آن دارند باید مدنظر باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به راهکارهای پیش روی دولت در تامین منابع مورد نیاز خود جهت جبران کسری بودجه، تصریح کرد: دولت با شناسایی دهک‌های پردرآمد می تواند به جبران کسری بودجه خود پرداخته و دولت را از وضعیت کنونی خارج کند.

 

تعلل در شناسایی دهک‌های پردرآمد به نابودی چرخه اقتصاد منجر می شود

وی با بیان اینکه درحال حاضر پرداخت یارانه نقدی به تمامی مردم،اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده است،گفت: دولت باید بداند که ادامه روند کنونی و تعلل در شناسایی دهک‌های پردرآمد به نابودی چرخه اقتصاد منجر خواهد شد.

 

ارایه سوخت به میزان هدفمند از هدررفت این انرژی تجدیدناپذیر جلوگیری می کند

قاضی پور با بیان اینکه دست دولت طبق قانون درجبران کسری بودجه باز است،تصریح کرد: متمرکز شدن دولت در نرخ سوخت و افزایش آن جهت جبران کسری بودجه به طور حتم به بیشتر شدن گرانی ها و سخت شدن شرایط زندگی مردم منجر می شود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه ارایه سوخت به میزان هدفمند به مردم از هدررفت این انرژی تجدیدناپذیر نیز جلوگیری می کند،گفت:دولت در بحث کسب درآمد از افزایش نرخ سوخت باید اقشار ضعیف جامعه را مدنظر قرار دهد.