به گزارش پارس به نقل از فارس، معصومه ابتکار در جلسه شورای اداری شهرستان ری، با بیان اینکه ۲۴ خرداد منشا تحولات سیاسی و اجتماعی بسیاری در کشور شد، اظهار داشت: دخالت و تصمیم‌‌‌‌گیری مردم در آینده و سرنوشت کشورشان از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی است.

دولت یازدهم برای ارتقای شاخصه‌های زندگی روی کار آمد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دولت یازدهم برای ارتقای شاخصه‌های زندگی روی کار آمد گفت: دولت جناب روحانی با رای چشمگیر مردم انتخاب شد زیرا مردم خواستار تغییر رویکرد بودند و به همین دلیل به روحانی رای دادند.

وی کارآمدی را از مهم‌ترین ویژگی‌های ارزیابی دولت‌ها دانست و ادامه داد: سنگ محک برای هر حکومت و دولتی، کارآمدی و حکمرانی مطلوب است که به‌واسطه آن بتوانند امکانات را برای زندگی مردم فراهم کنند و سطح کیفی زندگی را در جامعه افزایش دهند.

تغییرات جامعه در این ۲۲ ماه برای مردم کاملا مشهود و ملموس است

ابتکار با بیان اینکه فعالیت دولت به دور از جناحی‌گری و باندبازی است، عنوان کرد: تغییرات اجتماعی، سیاسی، بین‌المللی و اقتصادی در این دوره دولت یازدهم برای مردم کاملا ملموس و مشهود است.

معاون رئیس جمهور گفت: مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصادی، مهار تورم بود که از ۴۵ درصد به سرعت کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به تلاش دولت برای خروج از رکود اقتصادی بیان داشت: رشد اقتصادی از منفی ۲ دهم درصد، به مثبت ۲ دهم درصد رسید و کشور از رکود تورمی خارج شد.

ابتکار با بیان اینکه فضای نقد امکان اصلاح جامعه را افزایش می‌دهد تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر در جامعه فضای کسب و کار بهبود یافته است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دولت اهل لاف زدن بی‌پایه و اساس نیست تاکید کرد: دولت یازدهم به مردم دروغ نمی‌گوید و همواره حقیقت‌ را با آن‌ها در میان گذاشته است.

وی ادامه داد: در دولت گذشته ما با کشورهای همسایه اختلاف داشتیم اما امروز دیگر شاهد این‌گونه مسائل نیستیم و باید گفت که توافق اولیه لوزان گام بسیار مهمی در رفع تحریم‌ها به‌شمار می‌آید.

ابتکار با بیان اینکه بنزین مصرفی و توزیعی در تهران یورو چهار است یادآور شد: سال گذشته هوای تهران در شرایط نسبتا مناسبی بود و حالت اضطرار نداشتیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: محیط زیست می‌تواند به اقتصاد جامعه کمک کند و ما با برنامه‌ریزی منسجم و مدون پیگیر این موضوع هستیم.