به گزارش پارس به نقل از مهر ، قربان مهاجران مقدم با اشاره به این که استقبال خیابانی از رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید در نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت یازدهم حذف می شود، افزود: بر این اساس در سفر حجت الاسلام روحانی به خراسان شمالی برنامه هایی از قبیل استقبال خیابانی مردم و حرکت پشت خودرو رییس جمهوری وجود نخواهد داشت.

وی از مردم استان خواست تا برای دیدار با رییس جمهور در صبح روز یکشنبه هفته جاری به ورزشگاه تختی بجنورد مراجعه کرده و از تجمع در مسیرهای بین فرودگاه تا ورزشگاه بجنورد اجتناب کنند.

مهاجران مقدم با اشاره به این که حرکت در پشت خودرو ریاست جمهوری و استقبال های مرسوم در دولت گذشته از کرامت انسانی به دور است، اضافه کرد: این اقدامات از ابتدا نیز مورد تأیید دولت تدبیر و امید نبوده و در سفرهای گذشته هیئت دولت تدبیر و امید به استان ها هم هیچ گاه برنامه ای برای استقبال خیابانی از رییس جمهور پیش بینی نمی شد.

وی تصریح کرد: با وجود این در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی برنامه استقبال خیابانی به طور کامل حذف شده و استقبال و دیدار مردم با حجت الاسلام روحانی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه ۲۴ خرداد ماه در ورزشگاه تختی صورت می گیرد.

رییس ستاد روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی همچنین حذف نامه نگاری به رییس جمهور را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا عنوان کرد و افزود: نامه نگاری به رییس جمهور از دیگر برنامه های نامتعارف برجای مانده از دولت های نهم و دهم بود که در سفر حجت الاسلام روحانی به خراسان شمالی به طور کامل حذف شده و به جای آن با راه اندازی سامانه تلفنی ۱۱۱(سامد) تمامی درخواست های مردمی به این شیوه دریافت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید روز یکشنبه ۲۴ خردادماه در دومین سالگرد انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به ریاست جمهوری، مهمان مردم استان خراسان شمالی خواهند بود.