با گزارش پارس، قربان مهاجران مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای این سفر استانی رییس جمهوری و کاروان دولت، هیچ برنامه ای برای استقبال مردمی در خیابان ها و به عبارتی حرکت پشت خودرو رییس جمهوری پیش بینی نشده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات به دور از کرامت انسانی است و هیچ گاه مورد تایید دولت تدبیر و امید نیز نبوده و حتی در سفرهای گذشته نیز برنامه مدون و از پیش طراحی شده ای در این خصوص وجود نداشته و ما در سفر نوزدهم به طور کامل حذف آن را برنامه ریزی کردیم.

رییس ستاد روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: استقبال مردم از رییس جمهوری در قالب دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بجنورد در ساعت 9.30 صبح روز 24 خردادماه پیش بینی شده است.

مهاجران مقدم از مردم خراسان شمالی و علاقه مندان به دولت تدبیر و امید خواست تا برای دیدار با رییس جمهوری به صورت مستقیم به ورزشگاه تختی بجنورد مراجعه کرده و از تجمع در مسیرهای بین فرودگاه و ورزشگاه خودداری کنند.

وی حذف نامه نگاری به رییس جمهوری، دیگر برنامه غیرمتعارف برجای مانده از دولت گذشته، را از دیگر برنامه های سفر نوزدهم اعلام کرد و گفت: تمام درخواست های مردمی از طریق سامانه تلفنی 111 (سامد) دریافت خواهد شد.

نوزدهمین سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی برای روز یکشنبه 24 خردادماه برنامه ریزی شده است.

در این سفر 15 وزیر و معاون رییس جمهوری دکتر روحانی را همراهی خواهند کرد.