به گزارش پارس، حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با اشاره به بازدید امروز بعد از ظهر مجمع نمایندگان استان تهران از مصلی تهران گفت: نمایندگان استان تهران امروز در بازدیدی از مصلی که کانون مذهبی و فرهنگی شهر تهران است مشکلات این مکان را مورد پیگیری قرار دادند.

وی ادامه داد: مصلای تهران چندین سال است که در دست ساخت می باشد اما به اتمام نرسیده و این موضوع مورد اعتراض افراد زیادی است و مجمع نمایندگان استان تهران تصمیم گرفت برای پیگیری این مسأله و مشکلات احتمالی ساخت، بازدیدی از مصلا داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: در این بازدید مجمع نمایندگان به این نتیجه رسید که مشکل اصلی اتمام پروژه مصلای تهران بحث اعتبار است و در حال حاضر پیش بینی شده اتمام آن 600 میلیارد تومان هزینه بردارد که البته این برآورد مربوط به حال حاضر است و ممکن است در ادامه ساخت بیشتر نیز شود.

طلا همچنین بیان کرد: البته در بودجه سال 94 کل کشور با نظر دولت بودجه مناسبی برای ساخت مصلای تهران در نظر گرفته شد که انشاء الله با این تخصیص بودجه در سالهای آینده نیز پیش بینی می‌شود ساخت مصلای تهران که قلب مذهبی و فرهنگی شهر تهران است به اتمام برسد.