حسن روحانی در اجتماع فرمانداران سراسر کشور : 

صندوق رای نیز باید صندوقی پلاستیکی و شفاف باشد تا همه آرای درون صندوق را از دور بینند و مقوا، پارچه، چسب و دوخته نباشد و صندوقی باشد که من ببینم که رای ام درون صندوق افتاد و دیگری نیز رای خود را ببیند تا من که نفر اول هستم و رای می دهم، ببینم که صندوق خالی است و فردا به دروغ به من نگویند که این صندوق یک سومش پر بود.

رییس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: برای چه دور صندوق پارچه ای پیچیده می شود تا اتهامات زده شود؟، باید این رفتار را ترک کرد و نگذاریم به نظام تهمت زده شود.حتی اگر می شود دوربین نصب کرد و در کنار آن یک Display (صفحه نمایش) نیز گذاشت تا حتی زمان شمارش رای نیز بصورت شفاف باشد و همه نظاره گر شمارش آرا باشند.

جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم از ذوق و شوق رسانه های معاند با خبر هستید؟!

آخرین باری که پای صندوق های رای رفتید کی بوده؟ مدتهاست که صندوق های رأی شفاف است و مقوایی نیست و با پارچه و چسب و نخ ، لاک و مهر نمی شود و مردم مطمئن هستند که رأی شان در صندوق افتاده است!

یاشیخ!
حضور ناظرین نامزدها،هیات های اجرایی،ناظرین مردمی و معتمدین محلی و غیره هیچ جایی برای تقلب و حرف و حدیث نمی گذارد ولی بخاطر گل روی شما مقداری از یارانه ی ما کم کنید و یا بر پول بنزین وگاز و آب و برق بی افزایید و این هزینه ی سنگین را پرداخت کنید  و دوربین و Display نصب کنید تا خیال برخی آن طرف مرزها تخت تخت شود...اصلا بگویید ناظرین بین المللی هم بیایند و آژانس اتمی هم صندوق ها را بازرسی کند!

راستی شما بعنوان رئیس دولت اعتدال و روسای دولت های کارگزاران و اصلاحات از کدام صندوق ها بیرون آمدید که با این حرفها شبهه می اندازید تا دشمنان اتهام بزنند؟! این حرف های بی فایده چه فایده ای دارد به حال مردم؟! بهتر است وظایف خود را انجام دهید و با مردم صادقانه برخورد کنید، روز به روز با رویه ی دولت جنابعالی اعتماد مردم از قول های مسئولین سلب می شود و اینست آن مشکلی که باید حل کنید، پی جن گیر و رمال و استخاره گیر هم نیستید ان شالله و بعدا هم نباشید!

عادی سازی روابط با شیطان بزرگ توسط برخی افراد در داخل  و اطراف دولت شما با قدرت پیگیری می شود که کم از ارتباط با اجنه و شیاطین ندارد...

اعوذ بوجهك الكريم و عزتك التى لا ترام و قدرتك التى لايمنع منها شى ء من شر الدنيا و الاخره و من شر الاوجاع كلها

در ادامه تصاویری از صندوق های شفاف را تقدیم می کنم:

صندوق های شفاف