به گزارش پارس،آقای روحانی افزود: برای اینکه در مذاکرات هسته ای زندگی مردم در توفیق و عدم توفیق ، اقتصاد ، بازار ، پول مردم، ارزش پولی ملی و همه چیز مد نظر باید باشد.
وی گفت : این ثباتی که امروز در کشور می بینید یک عاملش آن است که تصور مردم بر این است که در دولت و دستگاه‌های اجرایی یک مشت افراد صاحبنظر ، راستگو و متدین نشسته اند، عاقلانه برای آینده کشور تصمیم می گیرند وتمام امید مردم در این مستقر است .
رئیس جمهور افزود : حالا البته طبیعی است که در این ایام خداوند همه جا نعمت نازل کرده است همه متخصص حقوق ، امنیت ملی و همه سخنور و سخنران شده‌اند و مسائل ملی را مطرح می کنند و این خوب است ، جای خوشبختی است .
وی گفت : جامعه ما که همیشه سیاسی بوده سیاسی تر شده اما یک نکته مهم است و آن اینکه به مردم دروغ نگوییم این دروغ آشکار می شود امروز نباشد فردا آشکار می شود .
رئیس جمهور تأکید کرد : در امانت مردم خیانت نکنیم که اگر امروز آشکار نشود فردا آشکار می شود.
روحانی افزود: ما باید با راستگویی با مردم سخن بگوییم، چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه به سردار مقدم جبهه دیپلماتیک حرف بزند؟ ‌
وی ادامه داد : از کجا این بی ادبی نازل شد؟ این زبان زشت، بد و تند حرف زدن، بی‌احترامی کردن، همه ما ، همه مؤمنین، همه مردم ،همه ایرانیان همه عزیزند همه باید محترم باشند مخصوصا آنهایی که امروز خدمت بیشتر انجام می دهند .