به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز در نشست‌خبری از سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به غرب استان تهران خبر داد و گفت: سفر رئیس‌جمهور به تهران در 5 مرحله پیش‌بینی شده و در مرحله اول شهریار، ملارد و شهر قدس میزبان رئیس‌جمهور خواهند بود.

هاشمی افزود: دیدار عمومی و سخنرانی رئیس‌جمهور در مجموعه ورزشی شهید ثمری برگزار می‌شود و مراسم استقبال هم در همین مسیر از کاروان دولت تدبیر و امید از ساعت 8 صبح از مسیر منتهی به ورزشگاه صورت می‌گیرد.

وی آشنایی رئیس‌جمهور  با مشکلات مردم و اختصاص اعتبارات عمرانی به طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان‌ها را از برکات سفر آقای روحانی به قلب تهران دانست و گفت: این سفر قطعی است و مردم عزیز این مناطق باشکوه‌ترین استقبال را از سفر رئیس‌جمهور خواهند داشت.

استاندار تهران تصریح کرد: مردم همان‌طور که در 24 خرداد 92 آن حماسه باشکوه را آفریدند و آقای روحانی بالاترین رای را در این سه شهرستان کسب کردند، مطمئنا در این سفر نیز مردم علاقه خود را نشان خواهند داد.

هاشمی با بیان اینکه در جلسه امروز شورای اداری استان کم و کیف این سفر را بررسی خواهیم کرد، گفت: رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به مشکلات استان تهران دارد و اخیرا نیز دو و نیم ساعت در جلسه‌ای که بنده و اعضای دولت در آن حضور داشتیم مشکلات و برنامه استان تهران مورد بررسی قرار گفت.

هاشمی گفت: در جریان این سفر بسیاری از پروژه‌های منطقه‌ای از جمله پروژه فرهنگی و مذهبی اندیشه که از یک معماری ایرانی اسلامی بهره می‌برد، افتتاح خواهد شد. رئیس‌جمهور همچنین دیداری با مسئولان شهرستان‌های ملارد، شهریار و شهر قدس از جمله فرمانداران و ائمه‌جمعه خواهند داشت.

هاشمی با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی سامد نیز در جریان این سفر فعال خواهد بود، گفت: برگزاری نشست‌خبری حسن ختام سفر رئیس‌جمهور خواهد بود و همان‌طور که گفتم جلسه شورای اداری پس از انجام سفر آقای روحانی به تمامی مناطق استان تهران صورت خواهد گرفت.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در این سفر مدارس این شهرستان تعطیل خواهد شد؟ گفت: هیچ مدرسه‌ای در این سفر تعطیل نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از سایت‌ها اعلام کردند که شما از گزینه‌های وزارت صنعت هستید؟ اظهار داشت: بنده استاندار تهران هستم و لاغیر.