به گزارش پارس به نقل از فارس حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در جشن دو سالگی «دکتر سلام»، که در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: شائبه‌ای برای برنامه دکتر سلام وجود دارد و این شائبه این است که چطور می‌شود دولت که منتقدان خودش را برای کوچکترین انتقادی می‌نوازد دو سال است که مجموعه دکتر سلام را تحمل کرده است.

وی افزود: به نظر من دولت کلید پلمپ کردن برنامه طنز دکتر سلام را گم کرده است در غیر اینصورت این برنامه امروز اجازه فعالیت نداشت.

رسایی خاطرنشان کرد: یک دوره در کشور ما به نام اصلاحات آمریکایی وجود داشت که در آن زمان فضا بسیار بسته بود ولی امروز دوره‌ای است که مجموعه‌ای مانند دکتر سلام می‌آید و همه ترفندها را می‌شورد و کنار می‌گذارد البته رسانه‌های دیگری نیز فعالیت خوبی در این راستا دارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قرار بود دولت احترام را به پاسپورت‌های ایرانی بازگرداند ولی در مقابل نماینده ما را به سازمان ملل راه ندادند دانشجویان ما را نیز از کشورهای خود بیرون کردند و در فرودگاه عربستان هم که آن اتفاق بد رخ داد.

رسایی اظهار داشت: در گذشته نیز شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم و به ما لقب محور شرارت را نسبت داده‌اند. هر زمانی که دولت مرکزی ما به طرف مقابل اعتماد کرد و اقتدار داخلی خود را از دست داد پاسخ طرف مقابل اینگونه بوده است.

وی در خاتمه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما اجازه نمی‌دهیم عده‌ای بخواهند به رهبر ما جام زهر بدهند. حتی اگر من هم که عمامه دارم بخواهم چنین کاری کنم مردم مرا با این عمامه دار خواهند زد.