به گزارش پارس به نقل از کیهان،احمد شیرزاد در مصاحبه با آریا و درباره ائتلاف علی لاریجانی و روحانی برای انتخابات مجلس دهم، گفت: آقای لاریجانی جزو اصولگرایان سنتی محسوب می‌شوند بنابراین اگرچه نسبت به دولت مواضع معتدل‌تری دارند اما اینکه آقای روحانی به مجموعه آقای لاریجانی نسبت به اصلاح‌طلبان و آقای هاشمی نزدیک‌تر باشد دور از ذهن است.
وی درباره ائتلاف ولایتی، لاریجانی و روحانی گفت: آقای ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری فقط با توجه به نقشی که در انتقاد از آقای سعید جلیلی ایفا کرد در پیروزی آقای روحانی مؤثر بود. در انتخابات مجلس مجموعه این دوستان اصولگرای سنتی شرکت خواهند داشت و حضور آنها بخشی از واقعیت سیاسی ایران است اما اینکه جریان حامی دولت بخواهد به ائتلاف با این اصولگرایان سنتی دل ببندد واقع‌گرایانه نیست چرا که نه تنها نفوذ مردمی شخصیت‌هایی چون آقایان لاریجانی، ولایتی یا حزب مؤتلفه و جامعه اسلامی مهندسین، زیاد نیست بلکه ملاحظاتی که این طیف در عرصه سیاسی دارند خیلی زیاد است. بنابراین دولت آقای روحانی خیلی نمی‌تواند روی این جریان حساب باز کند.
وی تأکید کرد: طبیعتاً آقای روحانی به عنوان یک سیاستمدار هر چه بتواند حمایت بیشتری به خود جلب کند کار درستی است. البته بنده بعید می‌دانم ائتلافی میان جریان لاریجانی و دولت شکل بگیرد.