به گزارش پارس عبدالله ناصری در گفتگویی که پنجشنبه روزنامه اعتماد آن را منتشر کرده با انتقاد از شیوه دولت در رفع مشکلات که تمام توانایی خود را در مذاکرات گذاشته است گفت: «از نظر استراتژیک این کار اشتباهی بود که همه مسائل را به موضوع هسته‌ای گره زد و این تلقی ایجاد می‌شود که روحانی جز به موضوع هسته‌ای به هیچ چیز فکر نمی‌کند.»
به گزارش رجانیوز این اظهارات ناصری در شرایطی بیان می‌شود که بیش از یک سال قبل این هشدارها را بارها منتقدان دولت مطرح کرده بودند.
عبدالله ناصری که در 25 بهمن 89 به جرم اجتماع و تبانی علیه نظام دستگیر شده بود و به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده بود در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه اعتماد در خصوص این سؤال که آیا روحانی به موجب عدم بسترسازی برای فعالیت مجدد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بدهکار شما است؟ گفت: «این بدهکاری روحانی به مردم است چون معتقدیم آقای روحانی در حوزه تحزب وتوسعه تحزب سیاسی و همچنین پیگیری مسائل سیاسی به مردم وعده داده و هنوز وارد این مسأله نشده است... روحانی باید سیاست متوازنی را پیش می‌گرفت و البته لازمه‌اش هم این بود که مهم‌ترین وزارتخانه کشور که متولی توسعه سیاسی کشور است را به دست یک اصولگرا نمی‌داد!»
گفتنی است پیش از این نیز غلامحسین کرباسچی طی انتقادات کم سابقه‌ای، بسیاری از وزرای دولت روحانی را به بی‌تحرکی و ناکارآمدی متهم کرده بود.