به گزارش پارس،موضوعی که چند ماهی است در آمریکا دهان به دهان می چرخد و دولت آمریکا تا کنون واکنشی نسبت به آن نشان نداده بار دیگر در یکی از روزنامه های این کشور منتشر شد و این بار نیویورک پست در شماه جدید خود گزارش داده که اف بی آی در مورد نقش عربستان در حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ پنهان کاری کرده است.
 
بر اساس گزارش آژانس تحقیقات جنایی آمریکا، یک خانواده معروف عربستانی پیش از وقوع حوادث ۱۱ سپتامبر به سرعت از آمریکا خارج شده و به ریاض بازگشته اند.
 
بر اساس این گزارش، فردی به نام «عصام قضاوی» برادرزاده ملک فهد پادشاه پیشین عربستان، خانه ای مجلل در امریکا داشت که در اختیار دختر و دامادش بود اما آنها در اگوست ۲۰۰۱ به سرعت از آمریکا خارج شده اند.
 
بازرسی های انجام شده از این خانه لوکس نشان داد ساکنان آن در حالی این خانه را ترک کرده اند که یخچال آن انباشته از غذا و میوه های تازه بود و چند دستگاه خودروی لوکس که جدیدا خریداری شده بودند نیز در پارکینگ این خانه به حال خود رها شده بودند.
 
تحقیقات ابتدایی نشان می داد که داماد این خانواده با ۱۱ فردی که با ربودن هواپیما اقدام به حمله به ساختمان برج های دوقلو و پنتاگون کرده بودند در ارتباط بوده است.
 
شایعه دست داشتن عربستان زمانی جدی شد که گزارشی در مورد جلوگیری دولت جرج بوش از انتشار صفحات مربوط به نقش عربستان در حوادث ۱۱ سپتامبر در گزارش مربوط به این حادثه منتشر شد.
 
پس از آن فشار زیاد بر دولت اوباما برای انتشار این اسناد هنوز زخ نداده است.