به گزارش پارس به نقل از العالم به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شبکه تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان جایزه ای به میزان 20 کیلوگرم طلا برای کسی تعیین کرد که علی عبدالله صالح رئیس جمهوری سابق یمن یا سید عبدالملك بدر الدين الحوثي رهبر جنبش انصارالله را بکشد یا بازداشت کند.

شبکه القاعده در شبه جزیره عربستان این موضوع را روز چهارشنبه با انتشار یک فیلم ویدئویی اعلام کرد و علی عبدالله صالح و به زعم خود سید عبدالملك بدر الدين الحوثي را محور شرارت در یمن دانست.
استان های مرکزی، جنوبی و شرقی یمن شاهد تحرکات گروه تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان است که پایگاه این گروه تروریستی در یمن یکی از فعال ترین شاخه های آن به شمار می آید.
عناصر شبکه القاعده اخیرا پایگاهی نظامی در جنوب یمن را اشغال کردند.
این تحرکات عناصر القاعده در یمن همزمان با تجاوز هوایی جنگنده های سعودی به یمن بویژه مواضع نیروهای جنبش انصار الله و نیز نیروهای طرفدار علی عبدالله صالح صورت می گیرد.
عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی ماه گذشته از شهر صنعا پایتخت یمن و به شهر عدن در جنوب این کشور فرار کرد و دولت خود خوانده خود را با حمایت عربستان تشکیل داد اما پیشروی نیروهای انقلابی به سمت عدن باعث شد که ارتش سعودی برای حمایت از عبدربه منصور هادی حملات هوایی علیه یمن به راه بیاندازد.
ریاض مدعی است که دخالت نظامی در پاسخ به درخواست منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن برای آنچه وی آن را "حمایت از یمن و مردم آن در برابر حوثی ها می خواند"، صورت می گیرد.
اخیرا اخباری منتشر شده که از ائتلاف شبه نظامیان عبدربه منصور هادی و عناصر القاعده برای مقابله با نیروهای انقلابی طرفدار جنبش انصارالله حکایت دارد.