به گزارش پارس ، محمد قوچانی در گفت‌وگو با نشریه مثلث به بیان مسائل سیاسی روز و پیش بینی آینده پرداخته است که مرور نکات جالب توجه این مصاحبه خالی از لطف نیست.

وی در پاسخ به این سوال که اگر توافق هسته‌ای حاصل شود، چه تاثیری در بدنه اجتماعی دولت دارد و اگر حاصل نشود چه تأثیری خواهد داشت؟ گفت: موفقیت روحانی در عبور از پرونده هسته‌ای تاثیر مستقیم بر میزان محبوبیت وی خواهد داشت. بدنه اجتماعی ضمن آن که مدافع دولت است اما در نهایت منتظر یک پیروزی استراتژیک است تا بر اساس آن بتواند با سربلندی از روحانی حمایت کند.

سردبیر سابق هفته نامه صدا افزود: در عین حال حتی اگر در مذاکرات هسته‌ای نتیجه سریعی عاید نشود روحانی این توانایی را دارد که زمین بازی را از سیاست خارجی به سیاست داخلی عوض کند. در آن صورت هنگامی که روحانی نشان دهد کدام جناح مانع از توافق شده است، معلوم نیست که وضع رقیبان ایشان بهتر از شرایط فعلی باشد!

در قسمت دیگر این مصاحبه، گفت: در نقد پذیری دولت روحانی همین بس که هر روز روزنامه‌های «کیهان» و «وطن امروز» علیه دولت حرف می‌زنند و ذره‌ای نگران توقیف نیستند! بدیهی است که گاه رئیس جمهور با زبانی که آن‌ها می‌شناسند با ایشان(منتقدان) صحبت می‌کند.