به گزارش پارس به نقل از  ایرنا حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدا وسرداران عملیات خیبر در محل مجتمع باقرالعلوم خمینی شهر اظهار کرد: ما از تیم هسته ای حمایت می کنیم و اگر کسی نگاه چپ هم به آنها بکند در مقابل اش می ایستیم.


مصلحی بیان کرد:در عین حال که از تیم هسته ای دفاع می کنیم ولی هشدار خود را می دهیم و دلواپسی های خود برای مواضع نظام و انقلاب اعلام می کنیم .

مصلحی با تاکید براینکه مذاکرات هسته ای حاصل یک بازی سیاسی دشمن با نظام است ، گفت:من به عنوان یک فرد آگاه به مذاکرات سال های اخیر اعلام می کنم مذاکرات هسته جز بازی سیاسی چیز دیگری نیست.

وی با اشاره به اینکه موضوع مذاکرت سابقه 12ساله دارد و مربوط به دولت وشخص خاصی نمی شود، افزود: بعضی شعار ندهند که ما به مذاکرات رونق داده ایم 12 سال است نظام درگیر مذاکرات هسته ای است.

وی گفت:همزمان با فشارهای خارجی و دعواهای سیاسی سال های قبل ، دانشمندان جوان شهید هسته ای ما موفق به کسب دستاورهای علمی و اتمی زیادی برای تامین سوخت مورد نیاز کشورشدند.

وی با تاکید براینکه تحریم ها نه تنها مانع رشد ما نیست بلکه درسالهای اخیر باعث رشد وترقی ما نیز شده است،تاکید کرد : بیشترین رشد تحقیقاتی وعلمی ما درسال های اخیر ودر زمان تحریم ها به دست آمده است، اگر تحریم ها نبود ما به دستاورهای علمی امروز دست پیدا نمی کردیم.

حجت الاسلام مصلحی خاطر نشان کرد:شهدا ورزمندگان دوران مقدس به بهترین شکل اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند و لازم است فرماندهان بگویند که در زمان جنگ چگونه با بودجه کم لشگرهای خود وجمعیت زیاد رزمندگان را اداره می کردند .

مصلحی مدیریت شرایط کنونی کشور را دشوار عنوان کرد و گفت:امروز مقام معظم رهبری به زیبا ترین روش نظام را رهبری وهدایت می کنند.

وی با تاکید براینکه به همت داشمندان جوان وانقلابی کشور دستاورهای زیادی درسالهای اخیر نصیب نظام وانقلاب شده است که باز گو کردن آن به صلاح کشور نیست گفت:امروز دشمن نباید از بعضی از پیشرفتهای علمی وفناوری ما آگاه شود.

وی دربخش دیگری از سخنانش انگیزه تشکیل داعش را مقابله با گسترش انقلاب اسلامی دانست و گفت :انقلاب اسلامی بر روی دنیای غرب تاثیر زیادی گذاشته است.

وی با بیان اینکه اسلامی هراس غرب باعث شده تا خیلی از جوانان و مردم کشور های غربی و اروپائی برای تحقیق در مورد قرآن واسلام تشویق شوند گفت: بوی پیراهن یوسف انقلاب اسلامی به مشام اندیشمندان غربی رسیده وباعث دگرگونی دنیای غرب شده است .