به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، احمد قذاف الدم، هماهنگ‌کننده سابق روابط لیبی - مصر و پسر عموی معمر قذافی، دیکتاتور سابق این کشور که در حال حاضر در مصر به سر می‌برد، در مصاحبه با شبکه دریم (2) مصر، با اعلام حمایت خود از گروه تروریستی داعش گفت: من از داعش حمایت می‌کنم.

قذاف الدم در ادامه با اشاره به اینکه داعش پروژه بزرگی را دنبال می‌کند، گفت: جوانانی که به داعش می‌پیوندند جایگزین دیگری برای آن نیافته‌اند تا بتوانند از طریق آن مرزهای کشورهای عربی را از میان بردارند.

وی در ادامه با ادعای اینکه هدف این طرح داعش حمایت از امت اسلامی است و باید 50 سال پیش این گروه تشکیل می‌شد، گفت: همه دنیا متحد است و تنها امت عربی است که متحد نیست.

این عضو خانواده معمر قذافی در ادامه این مصاحبه تلویزیونی در اعتراض به اینکه شبکه دریم 2 اعضای داعش را جنایتکار خوانده، مدعی شد: داعش، جوانان «پرهیزگار»ی را جذب کرده که هیچ راه نجاتی برای دین خود جز پیوستن به داعش نیافته‌اند و تلاش می‌کنند برای فرار از فقر کنونی و شکست‌ها به گذشته بازگردند!

این مسوول سابق لیبی با سرزنش سازمان‌ها و دولت‌های عربی به علت نداشتن اتحاد گفت: این عدم اتحاد عامل اصلی شکل‌گیری تشکیلات داعش است.