به گزارش پارس محمد علی اینانلو در خبرآنلاین نوشت : این روایت را حتما شنیده اید؛"زمانیکه مارادونا در اوج فوتبال بود، روزی قرار شد با تیمش بیاید شهر ما و دو بازی رفت و برگشت با تیم ما داشته باشد. مربی ما را جمع کرد فیلم بازی های آرژانتین را گذاشت و مفصل آنالیز کرد وآخر حرفش گفت : ˮمخصوصا این مارادونا را بگیریدˮ .

هنوز دو دقیقه از بازی نگذشته بود که غضنفر با یک پرش استثنایی ، یک گل زیبا به دروازه خودمان زد . مربی که بیرون زمین ماتش برده بود فریاد زد : ˮ مارادونا را ول کنید غضنفر را بگیرید !! ˮ

حالا شده قضیه این سازمان محیط زیست .خانم ابتکار با این همه گرفتاریهای ریز و درشت نمی داند که ریز گردها را چاره کند، جواب مخالفین را بدهد، مجلس را مجاب کند یا غضنفر را بگیرد !

خلاصه موضوع این است که یکی از مشاوران ایشان اخیرا در مصاحبه ای گفته اند: ˮآقای وزیر بهداشت نخود هر آشی می شوند.ˮ ...

و البته گفته اند: ˮهر جا که دوربین تلویزیون هست آقای وزیر بهداشت هم حاضر است!ˮ منظور استاد رفتن وزیر بهداشت به خوزستان بوده است و دلیلشان اینکه آقای وزیر فرق بین بیابان و کویر را نمی دانند. بنابراین برای رسیدگی به موضوع ریز گردها حق رفتن به خوزستان را نداشته اند!

بگذریم از اینکه وزیر بهداشت با حکم رییس جمهور رفته اند خوزستان تا اوضاع سلامتی مردم را در این بحران رصد کنند. اما موضوع ˮنخود هر آشˮ خواندن یک وزیر محترم با چه ادبیاتی جور در می آید باید از خود ایشان پرسید.

خلاصه قضیه بالا گرفت و رادیوها ، تلویزیون‌ها و خبرگزاری‌های خارجی فورا موضوع را در سطح وسیعی مخابره کردند، تا جاییکه سازمان محیط زیست رسما مجبور به عذر خواهی شد . استاد در این مصاحبه حتی به رئیس خودش هم رحم نکرد و گفت: ˮبه دلیل موضع گیری در مورد میانکاله خانم ابتکار جایگاه مردمی خود را از دست داده است!ˮ

گذشته از اینها زمانی‌که خانم ابتکار تازه به دولت جدید آمده بودند مطلبی نوشتم با عنوان ˮ چند نکته با ابتکار ˮ در این مطلب گفته بودم که رئیس سازمان محیط زیست باید در انتخاب اطرافیانشان دقت کنند تا روزی مجبور نباشند از کنار زمین فریاد بزنند که : ˮمارادونا را ول کنید، استاد را بگیرید .