به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دومین جلسه اخذ آخرین دفاعیات از مهدی هاشمی، امروز (شنبه) 25 بهمن ماه طی نوبت صبح و بعدازظهر با حضور وکلای متهم و نماینده دادستان تهران برگزار شد.

نخستین جلسه اخذ آخرین دفاع از مهدی هاشمی، 20 بهمن ماه برگزار شد.

گفته می‌شود، اخذ آخرین دفاعیات از مهدی هاشمی با برگزاری جلسه امروز به طور کامل پایان یافته و دادگاه طی روز‌های آینده با توجه به دفاعیات مهدی هاشمی و اسناد و مدارک موجود در پرونده و استعلام‌هایی که انجام داده، در این پرونده اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

مهدی هاشمی پیش از برگزاری جلسات اخذ آخرین دفاع، طی 26 جلسه در شعبه 28 دادگاه انقلاب حضور یافته و دفاعیات خود را ارایه کرده بود.

به گزارش تسنیم، با پایان یافتن جلسه بیست و ششم، دادگاه به‌منظور انجام برخی تحقیقات و استعلام‌ها، تنفس اعلام کرد و اخذ آخرین دفاع از متهم به بعد از انجام تحقیقات و استعلام‌ها موکول شد.

علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی پیشتر به تسنیم گفته بود موکلش از دادگاه درخواست کرده در خصوص اسناد و مدارک موجود در پرونده از وزارت اطلاعات استعلام شود.

وی همچنین گفته بود موکلش از دادگاه تقاضا کرده فایل صوتی موجود در پرونده برای سنجش واقعی یا غیرواقعی بودن صوت، به کارشناس ارجاع شود.