پايگاه خبري تحليلي «پارس»-  معاون رئیس جمهور در هفته گذشته و درآستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اقدامی عجیب به دیدار برخی فعالان فتنه 88 رفتند.
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور به همراه سعید بیات معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری روز سه شنبه 21 بهمن از ندامتگاه زنان در این شهرستان بازدید کردند.
 
در جریان این بازدید تنی برخی مسئولان شهرستان نیز معاون رئیس جمهور را همراهی کردند.
 
این بازدید با هدف دیدار با فعالان فتنه 88 انجام شد.
 
ملاوردی با آتنا فقیه و حکیمه شکری از بازداشتی های  فتنه 88 دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آن ها در خواست هاي بسياري كه متفاوت از ساير زندانيان بود را بيان داشتند.

این اولین بار نیست که معاون امور زنان رئیس جمهور از فعالان فتنه 88 حمایت میکند.
 
پیشتر و در جریان برگزاری مراسم روز زن که با حضور روحانی برگزار شده بود برخی شخصیت های فعال در فتنه حضور داشتند.
 
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی دعوت این افراد به این مراسم گفته بود: ما از اقشار مختلف بانوان دعوت کرده بودیم و مشی دولت هم حذف کسی نیست.
 
به نظر می‌رسد دولت یازدهم بر خلاف اظهارات مقامات مبنی بر رسیدگی به وضعیت اقتصادی و پرهیز از حاشیه‌های سیاسی، نه تنها به فکر وضعیت معیشتی مردم نیست بلکه با ورود بعضی از افراد حاشیه‌دار و معلوم‌الحال به بدنه دولت، به نوعی به دنبال احیاء و علنی کردن بی‌بندوباری و تریبون دادن به فتنه‌گران و متهمین سیاسی است.

اين درحالي است كه مشكلات اقتصادي، مشكلات مردم اهواز، مشكلات زنان سرپرست خانوار متاسفانه از سوي معاون رييس جمهور، جدي تلقي نمي شود. البته ملاوردي در اين موضوعات مسبوق به سابقه است.

لازم به ذكر است روز گذشته مولاوردي با پاپ نيز ملاقات داشت كه تاكنون جزيياتي از آن منتشر نشده است. برخي رسانه ها مدعي هستند اين ديدار در پشت درهاي بسته صورت گرفته است.

پارس پيش از اين از حضور الهام امين زاده نيز خبر داده بود كه بر اساس تماسي از رياست جمهوري، تاكيد شده، ايشان در اين ديدار حضور نداشته است.

پارس كسب اطلاع كرد كه امين زاده در راستاي حقوق شهروندي بازديدهايي از برخي مراكز قضايي دارد ولي هيچ برنامه و بنايي براي ملاقات با زندانيان سياسي نداشته است.

امين زاده از چهره هاي علمي و بدون حاشيه دولت يازدهم محسوب مي شود.