با توجه به فضای کنونی جهان و حرکت‌های تخریبی استکبار بر علیه دین مبین اسلام، از دولت محترم می‌خواهیم به این سؤال دانشجویان پاسخ دهند علت اقدام سؤال برانگیز و غیرقانونی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در عقد تفاهم نامه با صندوق جمعیت و قبول بکارگیری مستشار خارجی جهت تدوین « الگوی خانواده سالم» چیست؟
به گزارش پارس به نقل از «خبرگزاری دانشجو»،‌ معاونت خواهران بسیج دانشجویی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام ضد حقوق بشری دولت فرانسه در خصوص کشف حجاب اجباری زنان ایرانی برای صدور روادید این کشور را، اقدامی خلاف حقوق زنان و آزادی آنان دانسته و از وزارت امور خارجه و سایر دستگاههای دولتی مسئول در این حوزه، مجدانه خواستاریم از طریق احضار سفیر این کشور و فشار دیپلماتیک، این قانون را لغو نمایند و از حرمت و شخصیت زن مسلمان ایرانی را دفاع نمایند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

در جهانی به سر می‌بریم که همه آموزه‌های وحیانی و ارزشهای انسانی در معرض انواع هجوم برآمده از نظام سلطه است، سلطه‌ای که با عنوان نظم نوین می‌خواهد ارادهٔ استعمار کهنه را در ارائه استعمار نو تعقیب کند و چهره کریه خود را که نزد ملت‌ها بس شناخته شده است، در زیر نقاب تزویر پنهان کند. بسیاری از اندیشمندان بر این امر اذعان دارند که نظم نوین آمریکایی- صهیونیستی که قرار بود جهان را مطیع لیبرال دموکراسی غرب قرار دهد، شکست خورده و هندسه جهان در حال تغییر است.

گرایش به اسلام و ندای حقانیت آن، مهم‌ترین خطر تهدید کنندهٔ بساط زر و زور دیوسیرتان و شیطان صفتان استکبار جهانی است. لذا بر آنند تا با اسلام ستیزی، حقانیت دین اسلام را به گونه‌ای دیگر برای جهانیان تعریف نمایند و هراس از ابراز ارادت و گرایش به مقدسات اسلام و در رأس آن حضرت پیامبراعظم (ص) و وحدت روز افزون مسلمانان جهان، آنان را به دست اندازی به هر حربه‌ای واداشته است.

گاهی با توهین و انتشار کاریکاتورهای موهن علیه خاتم پیامبران حضرت محمد (ص)، گاهی با زیر پا گذاشتن اعتقادات مسلمانان چون مسئله حجاب و گاهی... سعی در تخریب چهره حقیقی اسلام دارند. حمایت از داعش و جریان تکفیری‌ها و جنایات غیر انسانی آنان در سوریه و عراق از یک طرف و شعارهای دروغین و عوام فریبانه ضد تروریستی و ژستهای دفاع از حقوق بشری از طرف دیگر، چهرهٔ آنان را در نظر جهانیان مخدوش کرده و ادعاهای آزادی خواهانه و بشر دوستانه‌شان را بیش از پیش به استهزاء کشانده است.

در چنین فضای مسموم، ملتهب و پر نیرنگی، بار دیگر رهبر فرزانه انقلاب و مشعل هدایت گر مسلمانان جهان با درایت و تیزبینی، جوانان جویای حقیقت اروپا و آمریکای شمالی را مورد خطاب قرار داده و دلهای آماده آنان را به سوی اسلام راستین دعوت نمودند و از آنان خواستند تا در واکنش به سیل پیش داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنند‌شناختی مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام به دست آورند و خود و محیط پیرامونشان را با اندیشه و انصاف، روشنگری نمایند. بی‌شک پیام ایشان خط بطلانی بر تمامی تحرکات و سناریوهای همیشه اشتباه استکبار خواهد کشید و گوشهای شنوای جقیقت در جای جای این کره خاکی، با نور عالم تاب اسلام منور خواهد شد.

معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی اعلام می‌دارد:

- هتک حرمت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) را محکوم نموده و این اقدام را خلاف قوانین آزادی ادیان سازمان ملل متحد دانسته و از دستگاه وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا با اقدام قاطع، به جا و مقتدر، مانع تکرار چنین اقداماتی نسبت به مقدسات مسلمانان گردند.

- ضمن شکرگذاری از درگاه ایزد منان به خاطر نعمت حضور رهبر خردمند و فرزانه انقلاب، حمایت خود را از پیام حکیمانه ایشان اعلام داشته و با تأسی از ایشان، تمامی جوانان حقیقت جوی جهان را دعوت می‌نماییم تا به فرموده معظم له، اسلام را از طریق منابع اصیل و دست اول بشناسند و با مطالعه قرآن و زندگی پیامبر اکرم (ص)، با اسلام آشنا شوند.

- با توجه به فضای کنونی جهان و حرکت‌های تخریبی استکبار بر علیه دین مبین اسلام، از دولت محترم می‌خواهیم به این سؤال دانشجویان پاسخ دهند در جایی که آموزه‌های وحیانی و سیره نبوی اسلام منابع متقن و ارزنده برای تشکیل، تکامل و تعالی خانواده و تمامی نکات ریز و درشت آن دارد، علت اقدام سؤال برانگیز و غیرقانونی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در عقد تفاهم نامه با صندوق جمعیت و قبول بکارگیری مستشار خارجی جهت تدوین «الگوی خانواده سالم» چیست؟ و آیا این حرکت بی‌توجهی به آموزه‌های دینی محسوب نمی‌شود و مگر نه این است که دین مبین اسلام کامل‌ترین دستورات و قوانین را برای زندگی فردی و اجتماعی بشریت دارد؟

- اقدام ضد حقوق بشری دولت فرانسه در خصوص کشف حجاب اجباری زنان ایرانی برای صدور روادید این کشور را، اقدامی خلاف حقوق زنان و آزادی آنان دانسته و از وزارت امور خارجه و سایر دستگاههای دولتی مسئول در این حوزه، مجدانه خواستاریم از طریق احضار سفیر این کشور و فشار دیپلماتیک، این قانون را لغو نمایند و از حرمت و شخصیت زن مسلمان ایرانی را دفاع نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی
معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی