به گزارش پارس به نقل از فارس ، حسین شیخ‌الاسلام مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره ابعاد بین‌المللی پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: مقام معظم رهبری با پیام خود به جوانان اروپا و آمریکای شمالی دیپلماسی عمومی و قوی خود را در جهان به اجرا گذاشتند که مخاطب اصلی آنان ساکنین با صداقت در غرب هستند.

وی افزود: رهبری عزیز جوانان غربی را که دارای صداقت هستند مورد خطاب قرار دادند، زیرا این افراد با سیاستمداران و بزرگسالان غربی که تحت تأثیر هجمه‌های رسانه‌ای آگاهانه صداقت را کنار گذاشته‌اند و به اسلام حمله می‌کنند، متفاوت هستند، چون این جوانان نسل آینده و تأثیرگذار در جوامع خود می‌‌باشند.

شیخ‌الاسلام اظهار داشت: غرب با توطئه‌ای خاص به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام است که پس از حادثه نشریه شارلی ابدو نیز گسترش یافته است.

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس با اشاره به شکل‌گیری تروریسم توسط غرب در راستای پیاده‌سازی اهداف آنها برای شکستن خط مقاومت و سرنگونی رژیم سوریه گفت: غرب به جای اینکه صادقانه با مسئله مبارزه با تروریسم برخورد کند، سیاستمدارانش احمقانه به دنبال ضربه به اسلام هستند.

وی با اشاره به حقارت غرب در برابر اسلام که دین رحمت و رأفت و عدالت‌محوری و طرفدار مستضعفان و منطق و استدلال است، خاطرنشان کرد: غرب با استفاده از ایران هراسی، اسلام هراسی و دین‌هراسی کوشیده است که به اسلام ناب محمدی ضربه بزند.

شیخ‌الاسلام افزود: مقام معظم رهبری وقتی دیدند که یک عده جوان با صداقت هستند که دچار توطئه تبلیغاتی غرب شده‌اند، بهترین فرصت را برای نوشتن نامه و ارتباط مستقیم با آنان برقرار کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به ابعاد مختلف سایبری و تلویزیونی و روزنامه‌ای، جوانی در غرب وجود ندارد که پیام رهبری ایران را نشنیده باشد.

شیخ‌الاسلام پیام مقام معظم رهبری را به جوانان غربی در راستای معرفی اسلام ناب محمدی دانست و افزود: رسانه‌های ایرانی نیز باید ابعاد این پیام را مرتب تازه نگه دارند و در ارتباط با اتباع خارجی آن را بازنشر کنند.

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس از دولت یازدهم خواست که سیاست خود را در راستای پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی تنظیم کند.

وی با بیان اینکه غرب به کل حیثیت یکتاپرستی و خداباوری و جهان اسلام با استفاده از سکولاریسم هجوم آورده، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون غرب تلاش می‌کند با کل تمدن اسلام درگیر شود. پس باید دولت یازدهم در این راه اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهد چون این پیام استراتژی کلان نظام است.