به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دقایقی پیش حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان با استقبال از سوی وجه‌الله خدمتگذار، استاندار استان خراسان جنوبی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضایی، امام جمعه این استان، وارد استان خراسان جنوبی شد.

عبدالله زاده نماینده طبس، هروی نماینده قائن، عبادی نماینده بیرجند، هاشم‌زهی نماینده نهبندان نیز در مراسم استقبال از رییس‌جمهور حضور دارند.

قرار است در این سفر یک روزه، رییس‌جمهور پس از سخنرانی در جمع مردم بیرجند در استادیوم آزادی این شهر در جلسه سرمایه‌گذاری این استان و همچنین جلسه شورای اداری این استان حضور پیدا کند.

دیدار با علما، ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های رییس دولت یازدهم در جریان یازدهمین سفر کاروان تدبیر و امید در استان خراسان جنوبی است.

بر اساس این گزارش، روحانی پس از پایان برنامه‌های امروز خود در نشستی خبری به ارائه جمع‌بندی سفر امروز خود و همچنین پاسخ به پرسش‌های رسانه‌های استانی می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، قرار است در کنار برنامه‌های امروز رییس‌جمهور تعدادی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور برای آگاهی یافتن از نقاط مثبت و منفی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی و همچنین تهیه گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق و ارائه آن به رییس‌جمهور در شهرستان‌های این استان حضور پیدا کنند.

پیش از این رییس‌ دولت تدبیر و امید در جریان سفرهای استانی خود به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، هرمزگان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گرگان سفر کرده بود.