پايگاه خبري تحليلي «پارس»- یکی از سرکردگان گروه تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب، سایر گروه‌های تروریستی را به راهزن تشبیه؛ و ادعا کرد که النصره باید جلوی اقدامات آنها را بگیرد!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، "ابوعمر الشامی" گروه تروریستی موسوم به "جبهه انقلابیون سوریه" و گروه های همپیمان با آن را "راهزن" خواند و تاکید کرد که جبهه النصره نبرد علیه دولت را در حومه ادلب و حماه ترک نکرده و هنوز با ارتش سوریه در جنگ است.

وی دلیل کاهش فعالیت این گروه تروریستی را تسویه حساب با "گروههای مفسد" عنوان کرد و ارتش سوریه را به ضربات شدیدی در آینده نزدیک، مخصوصا در مورک در حومه شمالی حماه و پایگاه وادی الضیف در حومه جنوبی ادلب تهدید کرد.

فعالان در حومه ادلب می گویند عناصر النصره در مناطق تحت کنترل خود با با پخش کردن جزوه هایی که عقاید و افکارشان را در آن شرح داده اند، تلاش می کنند موافقت مردم را به دست آورند.البته آنها با مخالفان خود هیچ ملاطفتی نشان نمی دهند.

جبهه النصره با سایر گروههای تروریست نیز به شدت در جنگ است. این گروه 2 ماه پیش در حومه ادلب به گروه تروریستی موسوم به "ارتش آزاد" حمله کرد. حملات جبهه النصره به مواضع ارتش آزاد از جبل الزاویه که پایگاه گروه تروریستی موسوم به جبهه انقلابیون سوریه - از زیر شاخه های ارتش آزاد - است، شروع شد و تمام حومه ادلب را در بر گرفت. النصره توانست در پایان بخش های وسیعی از حومه ادلب را در دست بگیرد و ارتش آزاد را از پایگاه خود بیرون براند.